Strona główna - portaldentystyczny.pl

Strona główna LekarzAktualności

Dentysta – twarz marki własnej
  • 31-05-2022
 

 

 

 

 

 

W czasach, kiedy marketing usług stomatologicznych święci triumfy w internecie, a coraz więcej dentystów decyduje się na aktywne uczestnictwo w mediach społecznościowych, warto zawsze pamiętać o tym, że to stomatolog jest twarzą swojej marki – rozumianej jako on sam lub jako gabinet, który prowadzi.

Media społecznościowe dają możliwość bezpośredniego wpływu na to, jak osoby postronne, w tym pacjenci, będą postrzegać praktykę stomatologa. Dobrze przygotowane wiadomości mogą przedstawiać dentystę jako osobę otwartą, sympatyczną, zabawną, bądź odwrotnie – poważną zrównoważoną. To właśnie poprzez sposób przekazu komunikuje się swoją prawdziwą markę.

Logo gabinetu stomatologicznego wizualizuje markę, ale o tym, jaka jest osobowość tej marki informuje najpełniej przekaz płynący z wiadomości tworzonych w mediach społecznościowych i na stronie internetowej kliniki.

 

Eksperci od komunikacji w mediach społecznościowych zalecają, aby dbający o rozpoznawalność marki własnej dentysta co kilka postów przedstawiany był jako twarz praktyki. Dzięki temu potencjalni pacjenci będą mogli zobaczyć, jak wygląda. Mogą także wyobrazić sobie, czytając posty zamieszczone na profilu, jaki stomatolog może być w kontakcie bezpośrednim. Najważniejsze jednak, aby być tym, kim się jest – nie warto zmieniać swojej osobowości, aby zainteresować potencjalnych pacjentów. Wystarczy tylko wpuścić innych do swojego świata.

 

 
Inne wiadomosci w kategorii
Komentarze
 
W chwili obecnej nie dysponujemy żadnymi komentarzami.
 
 

LOGOWANIE

Pierwszy raz w portalu?
Zarejestruj się Jak korzystać

Newsletter

Dodaj swój adres e-mail aby otrzymywać bieżące informacje

Katalog Firm

Kanały
informacyjne RSS
Subskrybuj RSS
Realizacja: Ideo Powered by: Edito CMS