Na skróty
- Forum
- Zareklamuj swój gabinet
- Izby Lekarskie w Polsce
- Partnerzy portalu
- Magazyn Stomatologiczny
- Wydawnictwo
Czelej - Wydawnictwo
PZWL - Wydawnictwo
Med Tour Press Int. - new! Katalog firm
- Dodaj gabinet
- Poradnik dentysty
- Organizacje
- Turystyka stomatologiczna
- Marketing stomatologiczny
- Dotacje z UE
- KORONAWIRUS
- Dental TV
- new! Czas na urlop!
- Relacje z targów i imprez
- 31-05-2022
W czasach, kiedy marketing usług stomatologicznych święci triumfy w internecie, a coraz więcej dentystów decyduje się na aktywne uczestnictwo w mediach społecznościowych, warto zawsze pamiętać o tym, że to stomatolog jest twarzą swojej marki – rozumianej jako on sam lub jako gabinet, który prowadzi.
Media społecznościowe dają możliwość bezpośredniego wpływu na to, jak osoby postronne, w tym pacjenci, będą postrzegać praktykę stomatologa. Dobrze przygotowane wiadomości mogą przedstawiać dentystę jako osobę otwartą, sympatyczną, zabawną, bądź odwrotnie – poważną zrównoważoną. To właśnie poprzez sposób przekazu komunikuje się swoją prawdziwą markę.
Logo gabinetu stomatologicznego wizualizuje markę, ale o tym, jaka jest osobowość tej marki informuje najpełniej przekaz płynący z wiadomości tworzonych w mediach społecznościowych i na stronie internetowej kliniki.
Eksperci od komunikacji w mediach społecznościowych zalecają, aby dbający o rozpoznawalność marki własnej dentysta co kilka postów przedstawiany był jako twarz praktyki. Dzięki temu potencjalni pacjenci będą mogli zobaczyć, jak wygląda. Mogą także wyobrazić sobie, czytając posty zamieszczone na profilu, jaki stomatolog może być w kontakcie bezpośrednim. Najważniejsze jednak, aby być tym, kim się jest – nie warto zmieniać swojej osobowości, aby zainteresować potencjalnych pacjentów. Wystarczy tylko wpuścić innych do swojego świata.