Na skróty
- Forum
- Zareklamuj swój gabinet
- Izby Lekarskie w Polsce
- Partnerzy portalu
- Magazyn Stomatologiczny
- Wydawnictwo
Czelej - Wydawnictwo
PZWL - Wydawnictwo
Med Tour Press Int. - new! Katalog firm
- Dodaj gabinet
- Poradnik dentysty
- Organizacje
- Turystyka stomatologiczna
- Marketing stomatologiczny
- Dotacje z UE
- KORONAWIRUS
- Dental TV
- new! Czas na urlop!
- Relacje z targów i imprez
- 17-01-2022
Eksperci od marketingu uważają, że żaden gabinet stomatologiczny bądź klinika dentystyczna, jeśli tylko naśladują poczynania konkurencji, nie odniosą spektakularnego sukcesu. Radzą, aby zamiast być, jak każda inna praktyka, stawiać raczej na indywidualność. Oto dlaczego:
-
indywidualność jest bardziej opłacalna, ponieważ klienci chętniej sięgają po produkt bądź usługę, która się wyróżnia, niż po naśladownictwo;
-
dopracowane, indywidualne podejście zawsze będzie kojarzone z konkretną marką, a to oznacza, że pacjenci będą błyskawicznie rozpoznawać gabinet stawiający na oryginalność;
-
firmy stawiające na indywidualność mają lojalnych klientów, co po przeniesieniu na grunt stomatologii komercyjnej oznacza, że gabinety dentystyczne stawiające na oryginalne podejście zyskują szansę na oddanych, lojalnych pacjentów;
-
pacjenci chcą być leczeni przez najlepszych dentystów – oznacza to, że szukają tych, którzy się wyróżniają, a nastawienie na indywidualność zawsze jest metodą na wyróżnienie się na tle konkurencji.