Strona główna - portaldentystyczny.pl

Strona główna LekarzAktualności

Jak trafić do właściwego pacjenta poprzez media społecznościowe?
  • 28-12-2021
 

 

 

 

 

 

Internet i media społecznościowe to wdzięczne kanały dystrybuowania informacji o ofercie gabinetu, trzeba tylko pamiętać, aby dobrze profilować oferty usług pod potrzeby konkretnej grupy docelowej. W praktyce oznacza to, że dentysta powinien najpierw dobrze scharakteryzować grupę docelową odbiorców dla przekazów, które będą publikowane poprzez media społecznościowe. Inaczej bowiem będzie brzmiał przekaz, jeśli dentysta chce przyjmować pacjenta poszukującego usług luksusowych bądź zainteresowanego głównie stomatologią estetyczną, a inaczej, gdy stomatolog nastawiony jest na oferowanie usług głównie z zakresu działań zachowawczych i dla szerokiego grona pacjentów. Warto pamiętać, że przekaz dedykowany pacjentom zainteresowanym estetyką i gotowym zainwestować spore kwoty w udoskonalenie wyglądu uśmiechu powinien zawierać element ekskluzywności, komfortu. Z kolei kierując ofertę gabinetu stomatologicznego do szerokiego grona pacjentów o różnym statusie ekonomicznym, warto położyć nacisk na użyteczność, trwałość oraz wysoki standard usług i stosowanych materiałów.

 

 

 
Inne wiadomosci w kategorii
Komentarze
 
W chwili obecnej nie dysponujemy żadnymi komentarzami.
 
 

LOGOWANIE

Pierwszy raz w portalu?
Zarejestruj się Jak korzystać

Newsletter

Dodaj swój adres e-mail aby otrzymywać bieżące informacje

Katalog Firm

Kanały
informacyjne RSS
Subskrybuj RSS
Realizacja: Ideo Powered by: Edito CMS