Na skróty
- Forum
- Zareklamuj swój gabinet
- Izby Lekarskie w Polsce
- Partnerzy portalu
- Magazyn Stomatologiczny
- Wydawnictwo
Czelej - Wydawnictwo
PZWL - Wydawnictwo
Med Tour Press Int. - new! Katalog firm
- Dodaj gabinet
- Poradnik dentysty
- Organizacje
- Turystyka stomatologiczna
- Marketing stomatologiczny
- Dotacje z UE
- KORONAWIRUS
- Dental TV
- new! Czas na urlop!
- Relacje z targów i imprez
- 28-12-2021
Internet i media społecznościowe to wdzięczne kanały dystrybuowania informacji o ofercie gabinetu, trzeba tylko pamiętać, aby dobrze profilować oferty usług pod potrzeby konkretnej grupy docelowej. W praktyce oznacza to, że dentysta powinien najpierw dobrze scharakteryzować grupę docelową odbiorców dla przekazów, które będą publikowane poprzez media społecznościowe. Inaczej bowiem będzie brzmiał przekaz, jeśli dentysta chce przyjmować pacjenta poszukującego usług luksusowych bądź zainteresowanego głównie stomatologią estetyczną, a inaczej, gdy stomatolog nastawiony jest na oferowanie usług głównie z zakresu działań zachowawczych i dla szerokiego grona pacjentów. Warto pamiętać, że przekaz dedykowany pacjentom zainteresowanym estetyką i gotowym zainwestować spore kwoty w udoskonalenie wyglądu uśmiechu powinien zawierać element ekskluzywności, komfortu. Z kolei kierując ofertę gabinetu stomatologicznego do szerokiego grona pacjentów o różnym statusie ekonomicznym, warto położyć nacisk na użyteczność, trwałość oraz wysoki standard usług i stosowanych materiałów.