Na skróty
- Forum
- Zareklamuj swój gabinet
- Izby Lekarskie w Polsce
- Partnerzy portalu
- Magazyn Stomatologiczny
- Wydawnictwo
Czelej - Wydawnictwo
PZWL - Wydawnictwo
Med Tour Press Int. - new! Katalog firm
- Dodaj gabinet
- Poradnik dentysty
- Organizacje
- Turystyka stomatologiczna
- Marketing stomatologiczny
- Dotacje z UE
- KORONAWIRUS
- Dental TV
- new! Czas na urlop!
- Relacje z targów i imprez
- 27-12-2021
Obecnie stomatolodzy stoją przed wyjątkowym wyzwaniem, ponieważ jeżeli chcą rozwijać swoją działalność, muszą pozostawać aktywni w mediach społecznościowych. Dawniej mogli polegać na przekazywaniu informacji o prowadzonym przez siebie biznesie poprzez polecenia ustne i ogłaszanie się w książce telefonicznej. Obecnie dominującym medium, w którym ludzie szukają informacji, jest internet.
Ponieważ istnieje zakaz reklamy w odniesieniu do usług medycznych i stomatologicznych, toteż wyważony marketing usług stomatologicznych poprzez media społecznościowe może być bardzo dobrym sposobem na pozyskanie nowych pacjentów i zbudowanie solidnej lojalności u pacjentów, którzy korzystali już z usług konkretnego dentysty/gabinetu stomatologicznego. Ponadto poprzez kanały społecznościowe można nawiązać łatwo kontakt z obecnymi pacjentami i informować o ofercie/ nowościach. Można także budować solidną pozycję eksperta, dzieląc się wiedzą na temat profilaktyki chorób jamy ustnej.
Ogromną zaletą mediów społecznościowych jest możliwość dotarcia do bardzo dużej liczby odbiorców przez zaledwie jedną krótką wiadomość. Oznacza to, że dentysta, angażując minimum swojego czasu i wysiłku, może osiągnąć maksimum efektu informacyjnego, edukacyjnego i marketingowego.