Na skróty
- Forum
- Zareklamuj swój gabinet
- Izby Lekarskie w Polsce
- Partnerzy portalu
- Magazyn Stomatologiczny
- Wydawnictwo
Czelej - Wydawnictwo
PZWL - Wydawnictwo
Med Tour Press Int. - new! Katalog firm
- Dodaj gabinet
- Poradnik dentysty
- Organizacje
- Turystyka stomatologiczna
- Marketing stomatologiczny
- Dotacje z UE
- KORONAWIRUS
- Dental TV
- new! Czas na urlop!
- Relacje z targów i imprez
- 16-09-2021
Narastająca częstość występowania próchnicy i chorób przyzębia powoduje, że jest coraz większe zainteresowanie postami profilaktycznymi. Wynika to również z faktu, że w obecnej rzeczywistości, w jakiej znaleźliśmy się z powodu pandemii, dostęp do usług stomatologicznych został znacznie ograniczony. Wobec tego wiele osób skierowało swoją uwagę na profilaktykę problemów zdrowotnych – także w obszarze jamy ustnej. Eksperci rynkowi uważają również, że rosnąca świadomość dotycząca higieny jamy ustnej w krajach rozwiniętych i rozwijających się także będzie sprzyjać sprzedaży past profilaktycznych. Szacuje się, że zapotrzebowanie na pasty profilaktyczne do higieny jamy ustnej utrzyma się na wysokim poziomie co najmniej do 2031 roku.
Producenci tych produktów deklarują, że będą urozmaicać ofertę pod względem dostępnych smaków, aromatów i konsystencji, gdyż obecnie coraz częściej pacjenci dentystów i higienistek stomatologicznych wymagają, aby szczotkowanie zębów było nie tylko czynnością skutecznie chroniącą przed próchnicą, ale również dostarczają zmysłowej przyjemności.