Na skróty
- Forum
- Zareklamuj swój gabinet
- Izby Lekarskie w Polsce
- Partnerzy portalu
- Magazyn Stomatologiczny
- Wydawnictwo
Czelej - Wydawnictwo
PZWL - Wydawnictwo
Med Tour Press Int. - new! Katalog firm
- Dodaj gabinet
- Poradnik dentysty
- Organizacje
- Turystyka stomatologiczna
- Marketing stomatologiczny
- Dotacje z UE
- KORONAWIRUS
- Dental TV
- new! Czas na urlop!
- Relacje z targów i imprez
- 24-08-2021
Sytuacja pandemiczna, w której świat znalazł się od początku 2020 roku pokazała, że rzeczywistość może zmienić się w bardzo krótkim czasie – także w obszarze stomatologii. Wymuszone bowiem zostało szybkie dostosowanie gabinetów dentystycznych do dynamicznie zmieniającej się sytuacji.
Wiele gabinetów mogło i może nadal działać dzięki zdobyczom telestomatologii. Z obserwacji wynika, że branża dentystyczna nieomal jak z katapulty przeskoczyła w zakresie elektronicznej obsługi klienta co najmniej o kilka lat do przodu, gdyż wiele gabinetów w bardzo krótkim czasie wdrożyło szereg cyfrowych rozwiązań. W dobie elektronicznej dokumentacji medycznej i dostępnych technologii komunikacyjnych to zyskowne inwestycje, ponieważ znakomicie uzupełniają tradycyjny sposób na kontaktowanie się dentystów z pacjentami i odwrotnie.
W ramach nieomal błyskawicznego upowszechnienia telestomatologii uruchomione zostały liczne portale, w których pacjenci otrzymują łatwy dostęp do planowania wizyt, odbierania recept, informacji o sposobach i wysokości odpłatności za usługi dentystyczne, a także możliwość bezpośredniego kontaktu z dentystą. Dzięki nowym rozwiązaniom optymalizują się wygoda i wydajność pracy gabinetów. Oszczędza się także czas, czego oczekuje zarówno pacjent, jak i każdy z członków zespołu stomatologicznego.