Na skróty
- Forum
- Zareklamuj swój gabinet
- Izby Lekarskie w Polsce
- Partnerzy portalu
- Magazyn Stomatologiczny
- Wydawnictwo
Czelej - Wydawnictwo
PZWL - Wydawnictwo
Med Tour Press Int. - new! Katalog firm
- Dodaj gabinet
- Poradnik dentysty
- Organizacje
- Turystyka stomatologiczna
- Marketing stomatologiczny
- Dotacje z UE
- KORONAWIRUS
- Dental TV
- new! Czas na urlop!
- Relacje z targów i imprez
- 05-07-2021
Dawniej informacje o dobrych fachowcach podawano podczas spotkań lub rozmów przez telefon stacjonarny. Była to typowa „poczta pantoflowa”. Obecnie marketing szeptany jest znakomitym i skutecznym narzędziem do budowania wizerunku – głównie przez internet i komunikatory na smartfonach, ale słowo mówione „na ucho” wciąż nie straciło na znaczeniu.
Skuteczność i atrakcyjność marketingu szeptanego jako narzędzia promowania usług w stomatologii i protetyce wynika z:
-
prawie zerowych nakładów – informacje o usługach i usługodawcy szerzą się same przez pacjentów/klientów; jedynie trzeba zapewnić znakomitą jakość świadczonych przez siebie usług; coraz częściej istotne są też dla pacjenta/klienta: wysoka kultura osobista personelu medycznego i pomocniczego, wygląd i funkcjonalność placówki oraz jej wyposażenie;
-
nieomal wiralowego rozpowszechniania się opinii – rozprzestrzenianie informacji przebiega bardzo szybko;
-
możliwości korzystania z wielu nowoczesnych kanałów rozpowszechniania informacji przez internet, w tym – z wykorzystaniem potencjału mediów społecznościowych.