Na skróty
- Forum
- Zareklamuj swój gabinet
- Izby Lekarskie w Polsce
- Partnerzy portalu
- Magazyn Stomatologiczny
- Wydawnictwo
Czelej - Wydawnictwo
PZWL - Wydawnictwo
Med Tour Press Int. - new! Katalog firm
- Dodaj gabinet
- Poradnik dentysty
- Organizacje
- Turystyka stomatologiczna
- Marketing stomatologiczny
- Dotacje z UE
- KORONAWIRUS
- Dental TV
- new! Czas na urlop!
- Relacje z targów i imprez
- 31-05-2021
Obecnie dentysta, który nie wierzy w siłę mediów społecznościowych i nie ma zamiaru udzielać się w nich, traci możliwość dotarcia do wielu potencjalnych pacjentów. Okazuje się bowiem, że stomatolodzy, którzy w internecie działają poprzez media społecznościowe, mogą pozyskać około 70% pacjentów właśnie poprzez ten kanał komunikacji. I wcale nie trzeba mieć miliona obserwujących profil, aby strategia pozyskiwania pacjentów poprzez najbardziej znane portale społecznościowe okazała się skuteczna. Wystarczy być aktywnym, aby skutecznie wykorzystać to narzędzie do marketingu.
Aktywność ta nie jest czasochłonna i pracochłonna, jak wielu stomatologów, szczególnie starszej daty, sądzi. Działanie w internecie poprzez media społecznościowe może ograniczyć się do lakonicznego ale angażującego wpisu, który wywoła reakcje u czytelników. W efekcie, proste zabiegi marketingowe poprzez media społecznościowe mogą z dotychczas nieznanego dentysty uczynić osobę publiczną, a jego praktyka stanie się rozpoznawalna.
Aby strategia zdobywania nowych pacjentów i utrzymywania lojalności obecnych poprzez działania w mediach społecznościowych była skuteczna, na profilu dentysty wpisy należy publikować najrzadziej co kilka dni, najlepiej – utrzymując w miarę stałą częstotliwość ich zamieszczania. Poza tym należy reagować na komentarze i zapytania, które kierowane są poprzez profil.