Na skróty
- Forum
- Zareklamuj swój gabinet
- Izby Lekarskie w Polsce
- Partnerzy portalu
- Magazyn Stomatologiczny
- Wydawnictwo
Czelej - Wydawnictwo
PZWL - Wydawnictwo
Med Tour Press Int. - new! Katalog firm
- Dodaj gabinet
- Poradnik dentysty
- Organizacje
- Turystyka stomatologiczna
- Marketing stomatologiczny
- Dotacje z UE
- KORONAWIRUS
- Dental TV
- new! Czas na urlop!
- Relacje z targów i imprez
- 04-03-2021
Do platform cyfrowych w całej Australii dotarła kampania, która demaskuje manipulacyjne taktyki marketingowe i reklamowe firm produkujących słodkie napoje. Dedykowana jest ona młodym ludziom, a jej celem jest pobudzenie w nich refleksji na temat spożycia słodkich napojów. Kampania prowadzona jest przez Rethink Sugary Drink. Głównymi adresatami są młodzi mężczyźni – największa grupa konsumentów słodkich napojów Australii. Ma ona rzucić światło na gloryfikowany sposób, w jakiej firmy produkujące słodkie napoje przedstawiają swoje produkty, a także przedstawić skutki zdrowotne – między innymi próchnicę i erozję zębów – związane z piciem takich napojów.
Inicjatywa ma swoje uzasadnienie, ponieważ prawie 1/3 mężczyzn w wieku 15-34 lat w Australii ma nieleczoną próchnicę. Organizatorzy zwracają uwagę, że niektórzy ludzie mogą nie zdawać sobie sprawy, że za każdym razem, kiedy piją słodki napój, wystawiają zęby na atak kwasu, co doprowadza do erozji szkliwa, natomiast ekspozycja na cukier sprzyja rozwojowi próchnicy.