Na skróty
- Forum
- Zareklamuj swój gabinet
- Izby Lekarskie w Polsce
- Partnerzy portalu
- Magazyn Stomatologiczny
- Wydawnictwo
Czelej - Wydawnictwo
PZWL - Wydawnictwo
Med Tour Press Int. - new! Katalog firm
- Dodaj gabinet
- Poradnik dentysty
- Organizacje
- Turystyka stomatologiczna
- Marketing stomatologiczny
- Dotacje z UE
- KORONAWIRUS
- Dental TV
- new! Czas na urlop!
- Relacje z targów i imprez
- 22-02-2021
Media społecznościowe mogą pomóc w promowaniu informacji z zakresu profilaktyki stomatologicznej, z którymi zespoły dentystyczne starają się dotrzeć do pacjentów. Stomatolodzy mogą wykorzystać siłę mediów społecznościowych i internetu na swoją korzyść. Dotyczy to również wykorzystania potencjału influencerów, gdyż przyciągają oni ludzi do treści, które oferują, a także mają zdolność przebicia się w internecie.
Eksperci od mediów społecznościowych uważają, że aby stomatolodzy byli bardziej widoczni wśród swoich kolegów po fachu i pacjentów, ważne jest, by pokazywali światu swoją wiedzę i pracę.
Z badań społecznościowych wynika, że głównym powodem, dla którego ludzie znajdują i udostępniają informacje, jest chęć dostarczania wartościowych i zabawnych treści. Osoby pracujące w stomatologii mogą wykorzystać to w celu propagowania informacji na temat profilaktyki stomatologicznej, a także z profitem dla budowania własnego wizerunku. Pacjenci dzięki przekazom poprzez media społecznościowe uzyskują natomiast wgląd w pracę, którą wykonują stomatolodzy; mogą na własne oczy przekonać się o umiejętnościach konkretnego dentysty, a przy okazji zapoznać się z wartościowymi treściami z zakresu profilaktyki stomatologicznej.