Na skróty
- Forum
- Zareklamuj swój gabinet
- Izby Lekarskie w Polsce
- Partnerzy portalu
- Magazyn Stomatologiczny
- Wydawnictwo
Czelej - Wydawnictwo
PZWL - Wydawnictwo
Med Tour Press Int. - new! Katalog firm
- Dodaj gabinet
- Poradnik dentysty
- Organizacje
- Turystyka stomatologiczna
- Marketing stomatologiczny
- Dotacje z UE
- KORONAWIRUS
- Dental TV
- new! Czas na urlop!
- Relacje z targów i imprez
- 20-02-2020
Na przełomie XX i XXI w. pojawił się trend wyjątkowo kreatywnego projektowania nowoczesnych gabinetów stomatologicznych. Stomatolodzy wiedzą już, że muszą zwracać uwagę na wiele różnych elementów związanych z prowadzeniem swojej praktyki zawodowej – nie tylko dotyczących bezpośrednio leczenia pacjentów, ale również tych, które zahaczają o marketing, tworzenie marki i kreowanie jakości, zarówno usług, jak i podejścia do pacjenta.
Ponieważ skomercjalizowany rynek stomatologii stał się de facto rynkiem pacjenta decydującego o tym, u którego dentysty zechce skorzystać z usług i – co za tym idzie – pozostawić swoje pieniądze, w związku z tym dbałość o image gabinetu stomatologicznego – ujętego w kontekście zarówno funkcjonowania samej lecznicy, jej wyglądu, a także jakości pracy personelu zatrudnionego w placówce – stanowi obecnie bardzo istotny czynnik wpływający na decyzję pacjenta.
Choć nadal dla większości pacjentów parametrami o bezwzględnie istotnym znaczeniu dla wyboru gabinetu pozostają jakość świadczonych usług i kompetencje personelu, to coraz więcej osób zwraca również uwagę na czynniki, które do funkcjonowania lecznicy nie są niezbędne, ale na pewno uprzyjemniają w niej pobyt bądź pomagają pozbyć się strachu przed dentystą. Warto o tym pamiętać, szczególnie, jeśli jest się początkującym dentystą.