Na skróty
- Forum
- Zareklamuj swój gabinet
- Izby Lekarskie w Polsce
- Partnerzy portalu
- Magazyn Stomatologiczny
- Wydawnictwo
Czelej - Wydawnictwo
PZWL - Wydawnictwo
Med Tour Press Int. - new! Katalog firm
- Dodaj gabinet
- Poradnik dentysty
- Organizacje
- Turystyka stomatologiczna
- Marketing stomatologiczny
- Dotacje z UE
- KORONAWIRUS
- Dental TV
- new! Czas na urlop!
- Relacje z targów i imprez
- 12-11-2019
Na stronie PTS ukazała się rozmowa z dyrektorem Biura Zarządu Polskiego Towarzystwa Stomatologicznego — Piotrem Flejszarem. Przybliżono w niej zasady działania projektu z 2018 r. pod tytułem #PTSodnowa. Projekt ten ma na celu poszerzyć działania PTS o rynek biznesowy.
- (…) PTS jest przede wszystkim towarzystwem naukowym, ale nie ma przeciwwskazań, aby (...) funkcjonowało zgodnie z współczesnymi zasadami biznesu — mówi Flejszar.
Projekt przyniósł wiele nowych pomysłów ale i też partnerów handlowych.
Głównym efektem zmian wprowadzonych dzięki temu przedsięwzięciu będzie modyfikacja charakteru współpracy, ponieważ PTS nie będzie już postrzegane jako partner wyłącznie przez firmy z sektora stomatologicznego czy medycznego. Podejmowane są rozmowy ze spółkami skarbu państwa, dużymi sieciami handlowymi, związkami sportowymi, organizacjami pozarządowymi. Projekt wpływa też pozytywnie na liczebność członków Towarzystwa, ponieważ dzięki takim działaniom, jak bezpłatne karty członkowskie dla młodych stomatologów, wciąż przybywa w PTS nowo zarejestrowanych dentystów.