Na skróty
- Forum
- Zareklamuj swój gabinet
- Izby Lekarskie w Polsce
- Partnerzy portalu
- Magazyn Stomatologiczny
- Wydawnictwo
Czelej - Wydawnictwo
PZWL - Wydawnictwo
Med Tour Press Int. - new! Katalog firm
- Dodaj gabinet
- Poradnik dentysty
- Organizacje
- Turystyka stomatologiczna
- Marketing stomatologiczny
- Dotacje z UE
- KORONAWIRUS
- Dental TV
- new! Czas na urlop!
- Relacje z targów i imprez
- 14-06-2019
Eksperci zajmujący się zagadnieniami związanymi z zarządzaniem zasobami ludzkimi, a także badający rotacje wśród pracowników i powody, dla których ludzie zostają w danej pracy bądź opuszczają ją, wskazują na to, że dla pracowników ważne jest, aby praca przynosiła realne dochody. Jednak znacznie ważniejsze od odpowiedniego wynagrodzenia jest otrzymanie nagrody, okazanie uznania przez szefa i docenienie.
Gabinet dentystyczny i pracownia protetyczna to specyficzne miejsca pracy, gdzie zarówno stomatolog, jak i jego asysta lub technik dentystyczny z podległymi mu pracownikami – każdy z osobna a jednocześnie razem – dbają o zapewnienie satysfakcji pacjentom, czyli tym, od których zależy istnienie praktyki stomatologicznej bądź protetycznej.
Mając zgrany zespół zaangażowany w pracę, dbający o tworzenie odpowiedniego wizerunku w oczach pacjentów stomatolog lub technik dentystyczny wygrali los na loterii. Dlatego mając na uwadze fakt, że pracownicy chcą być w pracy doceniani, warto zadbać o ich satysfakcję z wykonywanego zajęcia nie tylko w postaci gratyfikacji finansowej czy bonusów, ale również będąc aktywnym pracodawcą w obszarze tzw. miękkiego działania. Oznacza to zapewnienie dobrej atmosfery w pracy, możliwości wyrażania własnych poglądów czy zorganizowanie miejsca i środków na dobrą kawę lub herbatę podczas przerwy. To procentuje – lojalnością, której nie da się przeliczyć na złotówki.