Strona główna - portaldentystyczny.pl

Strona główna LekarzAktualności

Kiedy pacjent nie wróci do twojego gabinetu?
  • 08-02-2018
 

 

 

 

 

Pacjent na pewno nie wróci do gabinetu, kiedy dentysta źle lub niestarannie wykona usługę bądź okaże się niemiły. Ale może też nie chcieć wrócić, jeśli:

  • personel w rejestracji nie potraktuje go odpowiednio uprzejmie;

  • podczas rozmowy telefonicznej pacjent wyczuje ton zniecierpliwienia lub znudzenia – istnieje duże prawdopodobieństwo, że pomyśli, iż jest lekceważony;

  • twoja magnetyczna oferta cenowa będzie droższa od normalnych cen usług konkurencji;

  • konkurencja przyjmuje pacjentów do późna, a także w soboty, a ty zamykasz gabinet na głucho już w godzinach popołudniowych;

  • nie uwzględnisz reklamacji w oczywistym przypadku – tu pacjent nie tylko nie wróci, ale dodatkowo może domagać się odszkodowania;

  • nie ma miejsc parkingowych w pobliżu gabinetu – szczególnie uciążliwe będzie to dla niepełnosprawnych, rodziców z dzieckiem oraz osób starszych.

Marketing usług stomatologicznych powinien więc obejmować nie tylko rzetelne poinformowanie pacjenta i leczenie na najwyższym poziomie, ale także wgląd w pracę personelu pomocniczego i w system funkcjonowania lecznicy.

Źródło: Opracowanie własne

 
Inne wiadomosci w kategorii
Komentarze
 
W chwili obecnej nie dysponujemy żadnymi komentarzami.
 
 

LOGOWANIE

Pierwszy raz w portalu?
Zarejestruj się Jak korzystać

Newsletter

Dodaj swój adres e-mail aby otrzymywać bieżące informacje

Katalog Firm

Kanały
informacyjne RSS
Subskrybuj RSS
Realizacja: Ideo Powered by: Edito CMS