Na skróty
- Forum
- Zareklamuj swój gabinet
- Izby Lekarskie w Polsce
- Partnerzy portalu
- Magazyn Stomatologiczny
- Wydawnictwo
Czelej - Wydawnictwo
PZWL - Wydawnictwo
Med Tour Press Int. - new! Katalog firm
- Dodaj gabinet
- Poradnik dentysty
- Organizacje
- Turystyka stomatologiczna
- Marketing stomatologiczny
- Dotacje z UE
- KORONAWIRUS
- Dental TV
- new! Czas na urlop!
- Relacje z targów i imprez
- 08-02-2018
Pacjent na pewno nie wróci do gabinetu, kiedy dentysta źle lub niestarannie wykona usługę bądź okaże się niemiły. Ale może też nie chcieć wrócić, jeśli:
-
personel w rejestracji nie potraktuje go odpowiednio uprzejmie;
-
podczas rozmowy telefonicznej pacjent wyczuje ton zniecierpliwienia lub znudzenia – istnieje duże prawdopodobieństwo, że pomyśli, iż jest lekceważony;
-
twoja magnetyczna oferta cenowa będzie droższa od normalnych cen usług konkurencji;
-
konkurencja przyjmuje pacjentów do późna, a także w soboty, a ty zamykasz gabinet na głucho już w godzinach popołudniowych;
-
nie uwzględnisz reklamacji w oczywistym przypadku – tu pacjent nie tylko nie wróci, ale dodatkowo może domagać się odszkodowania;
-
nie ma miejsc parkingowych w pobliżu gabinetu – szczególnie uciążliwe będzie to dla niepełnosprawnych, rodziców z dzieckiem oraz osób starszych.
Marketing usług stomatologicznych powinien więc obejmować nie tylko rzetelne poinformowanie pacjenta i leczenie na najwyższym poziomie, ale także wgląd w pracę personelu pomocniczego i w system funkcjonowania lecznicy.
Źródło: Opracowanie własne