Na skróty
- Forum
- Zareklamuj swój gabinet
- Izby Lekarskie w Polsce
- Partnerzy portalu
- Magazyn Stomatologiczny
- Wydawnictwo
Czelej - Wydawnictwo
PZWL - Wydawnictwo
Med Tour Press Int. - new! Katalog firm
- Dodaj gabinet
- Poradnik dentysty
- Organizacje
- Turystyka stomatologiczna
- Marketing stomatologiczny
- Dotacje z UE
- KORONAWIRUS
- Dental TV
- new! Czas na urlop!
- Relacje z targów i imprez
- 01-09-2017
Z najnowszej ankiety przeprowadzonej przez Solutionreach, agencję działającą w USA i zajmującą się marketingiem oraz badaniem relacji na linii pacjent – podmiot medyczny, wynika, że w ciągu 2-3 lat co trzeci pacjent ma zamiar zmienić swojego lekarza dentystę. Najważniejszym czynnikiem, który skłania pacjentów do poszukiwania lepszej w ich mniemaniu opieki dentystycznej niż ta, z której korzystali dotychczas, jest wzrost świadomości. Pacjenci wiedzą, czego chcą i wiedzą, że mogą to dostać; potrafią też tak długo szukać, aż trafią na podmiot, który zrealizuje ich życzenie. Kolejnym zatem czynnikiem który znacząco wpływa na rezygnację z usług dotychczas wybieranego stomatologa jest konkurencja.
Dla stomatologów przekaz płynący z tego badania powinien być jasny: chcąc zatrzymać pacjentów u siebie, należy ofertę gabinetu budować z uwzględnieniem ich potrzeb. Oraz postawić na dobrej jakości działania marketingowe, przemawiające do pacjentów lub potencjalnych pacjentów językiem korzyści.
Źródło: Opracowanie własne