Na skróty
- Forum
- Zareklamuj swój gabinet
- Izby Lekarskie w Polsce
- Partnerzy portalu
- Magazyn Stomatologiczny
- Wydawnictwo
Czelej - Wydawnictwo
PZWL - Wydawnictwo
Med Tour Press Int. - new! Katalog firm
- Dodaj gabinet
- Poradnik dentysty
- Organizacje
- Turystyka stomatologiczna
- Marketing stomatologiczny
- Dotacje z UE
- KORONAWIRUS
- Dental TV
- new! Czas na urlop!
- Relacje z targów i imprez
- 06-06-2017
Kilka lat temu strona internetowa biznesu stomatologicznego miała być tylko witryną, w której zamieszczone były najważniejsze informacje o praktyce dentystycznej, pracowni protetycznej, kompetencjach zespołu, godzinach przyjęć i ofercie usług. Obecnie to za mało. Internet stał się bowiem podstawowym medium przekazywania informacji i kanałem do budowania wizerunku biznesowego. Oto najważniejsze punkty, na które należy zwrócić uwagę przybudowaniu wizerunku marki gabinetu i dentysty w internecie:
-
Strona www z możliwością aktualizowania treści, zarządzania zamieszczonymi na niej informacjami oraz odpowiednio skonfigurowana pod względem zaplecza informatycznego – dzięki temu potencjalni pacjenci wiedzą, że witryna jest aktywna i w praktyce/laboratorium dba się o dostarczanie rzetelnej, aktualnej informacji konsumenckiej. Z kolei narzędzia informatyczne uskuteczniają kampanię SEO. To oznacza wyższą lokatę w wyszukiwarkach i możliwość znalezienia praktyki lub laboratorium przez większą liczbę zainteresowanych usługami internautów.
-
Galeria fotografii i video – zdjęcia prac i filmy ukazujące zabiegi są najlepszą rekomendacją umiejętności personelu pracującego w gabinecie lub w pracowni. Dodatkowo również uatrakcyjniają stronę internetową.
-
Media społecznościowe – żyjemy w globalnej wiosce, dlatego utrzymywanie kontaktu z sąsiadami nawet z drugiego końca Ziemi jest wskazane z uwagi na korzystny wpływ tegoż na relacje biznesowe.
-
Optymalizacja treści – konieczna dla zapewnienia wysokich pozycji w wyszukiwarkach.
-
Statystyka internetowa oraz zbieranie danych – w dobie informatyzacji największą wartość ma informacja. Analityka Google dostarcza wiedzy na temat sprawności, z jaką działa na internautów twoja strona www i publikowane w niej treści, oraz dostarcza danych o tym, kto odwiedza twoją witrynę, kiedy i w jakim celu. To wszystko umożliwia poznanie twoich potencjalnych klientów/pacjentów i ich preferencji. Jeśli umiejętnie przełożysz to na ofertę gabinetu lub pracowni, możesz tylko zyskać zadowolonych klientów.
Źródło: Opracowanie własne