Na skróty
- Forum
- Zareklamuj swój gabinet
- Izby Lekarskie w Polsce
- Partnerzy portalu
- Magazyn Stomatologiczny
- Wydawnictwo
Czelej - Wydawnictwo
PZWL - Wydawnictwo
Med Tour Press Int. - new! Katalog firm
- Dodaj gabinet
- Poradnik dentysty
- Organizacje
- Turystyka stomatologiczna
- Marketing stomatologiczny
- Dotacje z UE
- KORONAWIRUS
- Dental TV
- new! Czas na urlop!
- Relacje z targów i imprez
- 09-12-2015
Czas: 29 listopada 2015 r.; miejsce: IADFE (International Academy For Dental Facial Esthetics) w Nowym Jorku – czas premiery nowego lasera stomatologicznego od AMD, światowego lidera w technologii laserowej. To kolejne urządzenie tej marki przygotowane z myślą o leczeniu zębów. Firma w 2009 r. wprowadziła na rynek stomatologiczny lasery w wydaniu miękkim z linii Picassa. Nowe urządzenie należy do kategorii laserów twardych – nadaje się do zabiegów inwazyjnych. Przeznaczone jest do:
-
preparowania zębów pod zabiegi
-
przeprowadzania zabiegów na tkance kostnej i na tkankach miękkich.
Do jego zalet należą: niższa cena, mniejszy o połowę rozmiar i ciężar w porównaniu do większości urządzeń spotykanych obecnie na rynku, a także szybkość działania, precyzja cięcia i łatwość obsługi.
Pakiet oferowany przy zakupie lasera przez producenta zawiera oprócz urządzenia także:
-
całodzienny kurs instruktarzu obsługi urządzenia;
-
możliwość skorzystania z Master Training Course, które odbywają się w jednym z licznych ośrodków w Ameryce;
-
kompleksowe uruchomienie lasera w gabinecie – również pod kątem marketingowym (w zestawie są: indywidualna, profesjonalna informacja prasowa i materiały marketingowo-edukacyjne zwiększające świadomość pacjenta).
Źródło: prnewswire