Na skróty
- Forum
- Zareklamuj swój gabinet
- Izby Lekarskie w Polsce
- Partnerzy portalu
- Magazyn Stomatologiczny
- Wydawnictwo
Czelej - Wydawnictwo
PZWL - Wydawnictwo
Med Tour Press Int. - new! Katalog firm
- Dodaj gabinet
- Poradnik dentysty
- Organizacje
- Turystyka stomatologiczna
- Marketing stomatologiczny
- Dotacje z UE
- KORONAWIRUS
- Dental TV
- new! Czas na urlop!
- Relacje z targów i imprez
- 07-01-2015
Osoby starsze będą stanowić coraz większy odsetek społeczeństwa.
- Kryzys demograficzny można przekuć na stworzenie w naszym kraju biznesu nastawionego na wykorzystanie możliwości i potrzeb ludzi starszych – podpowiada Marzena Rudnicka, Prezes KIGS
Seniorzy dawniej w lecznictwie byli kojarzeni tylko z chorobami ogólnymi i protezami. Nowoczesne starsze pokolenie, coraz bardziej świadome, wymagające i ukierunkowane na czerpanie z życia jak najwięcej, nadal będzie korzystać z usług lekarzy różnych specjalności oraz stomatologa i technika dentystycznego, ale wielu z nich będzie też poszukiwać usług hamujących proces starzenia się lub nawet odwracających skutki tego zjawiska, oraz usług umożliwiających zachowanie atrakcyjnego wyglądu w jesieni życia.
W naszym kraju medyczna polityka senioralna sprowadza się generalnie do zapewnienia raz na 5 lat bezpłatnych protez dentystycznych i dostępu do geriatrów. Tymczasem już niedługo strzałem w dziesiątkę mogą okazać się kliniki stomatologiczne i medyczne tylko dla seniorów czy turystyka medyczna dedykowana osobom starszym.
Na razie na rynku mało jest usług i propozycji dla członków społeczeństwa w jesieni życia. Jest jednak potencjał w postaci coraz liczniejszej grupy seniorów oraz potencjał rynkowy, który tylko czeka na rzutkich przedsiębiorców potrafiących przekuć niż demograficzny na sukces własnego biznesu.
Źródło: „Gazeta Lubuska”