Na skróty
- Forum
- Zareklamuj swój gabinet
- Izby Lekarskie w Polsce
- Partnerzy portalu
- Magazyn Stomatologiczny
- Wydawnictwo
Czelej - Wydawnictwo
PZWL - Wydawnictwo
Med Tour Press Int. - new! Katalog firm
- Dodaj gabinet
- Poradnik dentysty
- Organizacje
- Turystyka stomatologiczna
- Marketing stomatologiczny
- Dotacje z UE
- KORONAWIRUS
- Dental TV
- new! Czas na urlop!
- Relacje z targów i imprez
- 14-05-2014
Internet wciąż jest miejscem przyjaznym do rozwijania interesujących pomysłów. Jednym z nich okazał się portal MEDtube, medyczny odpowiednik platformy YouTube. Wystartował 3 lata temu jako wspólna inicjatywa dwóch lekarzy chirurgów - Michała Wszoły i Rafała Kieszka, którzy do współpracy zaprosili dwóch przedsiębiorców - Wojciecha Dołkowskiego i Adriana Festera. Obecnie to miejsce wirtualnych spotkań lekarzy i stomatologów, przestrzeń dla specjalistów z branży medycyny, dla których słowo „kształcenie” nie jest ograniczone jedynie do pojęcia podręczników akademickich i praktyki zawodowej.
Serwis działa obecnie w trzech wersjach językowych, ale do końca roku mają być aktywne kolejne dwie: hiszpańska i rosyjska, a w planach jest też wersja chińska (takie są przynajmniej plany kierownictwa). Stomatolodzy mogą korzystać obecnie z 1000 filmów i szeregu innych materiałów informacyjnych i edukacyjnych.
- Chciałbym, aby serwis umożliwiał szybką i masową wymianę wiedzy między lekarzami na całym świecie. Obecnie najwięcej naszych użytkowników pochodzi z Polski, ze Stanów Zjednoczonych i z Wielkiej Brytanii - mówi Wojciech Dołkowski, prezes MEDtube.
Źródło: „Puls Biznesu”