Na skróty
- Forum
- Zareklamuj swój gabinet
- Izby Lekarskie w Polsce
- Partnerzy portalu
- Magazyn Stomatologiczny
- Wydawnictwo
Czelej - Wydawnictwo
PZWL - Wydawnictwo
Med Tour Press Int. - new! Katalog firm
- Dodaj gabinet
- Poradnik dentysty
- Organizacje
- Turystyka stomatologiczna
- Marketing stomatologiczny
- Dotacje z UE
- KORONAWIRUS
- Dental TV
- new! Czas na urlop!
- Relacje z targów i imprez
- 24-02-2014
Tegoroczne Targi Krakdent, które odbędą się już za parę tygodni, bo w terminie 6-8 marca 2014 r., oprócz dużej dawki wrażeń wyniesionych ze zwiedzania stoisk wystawienniczych, dostarczą uczestnikom zawodowo związanym ze stomatologią wykonawczą także sporą porcję użytecznej wiedzy. I to nie tylko tej, która przyda się stricte podczas prac przeprowadzanych w jamie ustnej pacjenta. Oto bowiem w drugim dniu targów stomatolodzy będą mogli wziąć udział w kursie doskonalącym pt. „Jak funkcjonować w erze przedsiębiorczości? Wyzwania dla praktyki stomatologicznej na nowe czasy”, prowadzonym przez mgra Wojciecha Krówczyńskiego, konsultanta w zakresie zarządzania jakością, marketingu medycznego oraz bezpieczeństwa i higieny pracy, coacha z bogatym doświadczeniem. Kształcenie w tej dziedzinie przyda się każdemu stomatologowi. Większość dentystów to jednocześnie przedsiębiorcy, a osoby prowadzące własne biznesy, aby skutecznie działać i zarządzać personelem w dynamicznej sytuacji społeczno-ekonomiczno-prawnej oraz stanowić konkurencję dla innych, muszą nie tylko nadążać za zmianami, ale także radzić sobie ze stresem i nie rezygnować z własnego rozwoju.
Na doskonalenie kompetencji zawodowych podczas Targów Krakdent 2014 mogą liczyć również higienistki i asystentki stomatologiczne. Dla nich adresowany jest kurs doskonalący pt. „Podnosimy jakość obsługi pacjenta”. Odbędzie się on 8 marca 2014 r. Poza zagadnieniami z zakresu higieny i kontroli biofilmu, omówione zostaną problemy dotykające kwestii marketingowych, w tym związanych z pozyskaniem i zatrzymaniem pacjenta oraz wpływem, jaki na wizerunek gabinetu u pacjenta i jego lojalność wywiera ustanawianie wysoko poprzeczki względem jakości pracy.
Źródło: Opracowanie własne