Na skróty
- Forum
- Zareklamuj swój gabinet
- Izby Lekarskie w Polsce
- Partnerzy portalu
- Magazyn Stomatologiczny
- Wydawnictwo
Czelej - Wydawnictwo
PZWL - Wydawnictwo
Med Tour Press Int. - new! Katalog firm
- Dodaj gabinet
- Poradnik dentysty
- Organizacje
- Turystyka stomatologiczna
- Marketing stomatologiczny
- Dotacje z UE
- KORONAWIRUS
- Dental TV
- new! Czas na urlop!
- Relacje z targów i imprez
- 03-09-2013
Jak pokazuje życie, oferty pracy pojawiające się na rynku, w tym na rynku usług medycznych, mogą być atrakcyjne lub... bardziej atrakcyjne. Poza dobrym wynagrodzeniem są to dodatkowe bonusy. Ich popularność rośnie z roku na rok. Statystyki wskazują, że w ciągu roku popularność niefinansowych dodatków do pensji rośnie o kilkanaście procent.
Najnowsze sondaże wskazują, że na liście dziesięciu najpopularniejszych świadczeń dodatkowych do pakietu ubezpieczenia nie ma prywatnej opieki stomatologicznej, a bonusy, które jeszcze kilka lat temu uznawane były za wyjątkowo atrakcyjne, dziś zupełnie straciły na znaczeniu. Pracodawca powinien więc trzymać rękę na pulsie i oferować dodatki pożądane w danej chwili, szczególnie jeśli zależy mu na utrzymaniu pracownika, który bez trudu znalazłby pracę u konkurencji.
Czym obecnie pracodawca może skusić przyszłego pracownika do zatrudnienia się akurat u niego lub zatrzymać specjalistę myślącego zmianie pracy? W Polsce największą popularnością cieszą się pakiety podstawowej opieki medycznej (61 proc.), dodatkowe zajęcia sportowe (46 proc.), telefon służbowy do użytku prywatnego (42 proc.) oraz szkolenia i kursy zawodowe (40 proc.). Pracownicy dość miernie zainteresowani są uczestnictwem w wyjazdach lub imprezach integracyjnych, które mają na celu wytworzenie swoistej więzi z członkami zespołu i kultury zakładu pracy.
Dawniej najpopularniejsze telefon komórkowy i laptop straciły na znaczeniu – współcześnie pracownicy traktują je jedynie jak narzędzia pracy.
Źródło: „Polska Głos Wielkopolski”