Na skróty
- Forum
- Zareklamuj swój gabinet
- Izby Lekarskie w Polsce
- Partnerzy portalu
- Magazyn Stomatologiczny
- Wydawnictwo
Czelej - Wydawnictwo
PZWL - Wydawnictwo
Med Tour Press Int. - new! Katalog firm
- Dodaj gabinet
- Poradnik dentysty
- Organizacje
- Turystyka stomatologiczna
- Marketing stomatologiczny
- Dotacje z UE
- KORONAWIRUS
- Dental TV
- new! Czas na urlop!
- Relacje z targów i imprez
- 22-04-2013
- Bardzo lubię słowo „przedsiębiorca". Ono niesie w sobie tę informację, że ktoś bierze sprawy w swoje ręce. Łącznie z odpowiedzialnością za los swój i swoich pracowników - mówi Solange Olszewska, prezes zarządu i współtwórczyni Solaris Bus & Coach, z wykształcenia lekarz stomatolog. Rozmowa z panią prezes zamieszczona została w periodyku „Własny Biznes Franchising” (wyd. z dn. 2.04.2013 r.). Solange Olszewska pracowała jako dentystka, a także jako wykładowca akademicki w Berlinie. Jak opowiada, nie porzuciłaby praktyki stomatologicznej, gdyby nie decyzja męża o powrocie do Polski. Praca w firmie, w której obecnie jest prezesem, to jedyny biznes, jaki prowadziła – mąż poprosił, aby z autobusami nie zostawiała go samego. Spostrzeżenia, które Solagne Olszewska czyni w cytowanej rozmowie na temat prowadzenia firmy, mogą przydać się nie tylko przedsiębiorcom związanym z branżą motoryzacyjną – to uniwersalne rady. Choćby ta, że podczas prowadzenia firmy człowiek musi uczyć się cały czas, a kontrahenta trzeba umieć zrozumieć, aby móc z nim prowadzić efektywną współpracę. Lub porada inna, aby zdawać sobie sprawę z różnic kulturowych – bo to procentuje w rozwijaniu interesu. Rady te z powodzeniem da się zastosować również w odniesieniu do dentystów: kierowanie się pozytywnymi emocjami, zrozumienie pacjenta i wczucie się w jego sytuację, plus, oczywiście, profesjonalne wykonanie usługi dentystycznej, stanowią klucz do tego, aby pacjent ów stał się przychylnie nastawionym i lojalnym klientem gabinetu.
Źródło: „Własny Biznes Franchising”