Na skróty
- Forum
- Zareklamuj swój gabinet
- Izby Lekarskie w Polsce
- Partnerzy portalu
- Magazyn Stomatologiczny
- Wydawnictwo
Czelej - Wydawnictwo
PZWL - Wydawnictwo
Med Tour Press Int. - new! Katalog firm
- Dodaj gabinet
- Poradnik dentysty
- Organizacje
- Turystyka stomatologiczna
- Marketing stomatologiczny
- Dotacje z UE
- KORONAWIRUS
- Dental TV
- new! Czas na urlop!
- Relacje z targów i imprez
- 13-07-2012
Rozjaśnienie koloru uśmiechu przy użyciu licówek lub też inwazyjne poprawianie urody kosztują znacznie więcej niżeli sesja wybielania zębów czy seria zabiegów kosmetycznych. Poza tym popularność chirurgicznej korekty wyglądu znacznie spadła. Klienci salonów piękności są zainteresowani technikami nieinwazyjnymi, które mogą poprawić ich walory estetyczne szybko, bezpiecznie i bez zbędnych obciążeń, a takim właśnie zabiegiem jest m.in. wybielanie koloru uśmiechu. Z kolei właściciele placówek świadczących usługi z zakresu pielęgnowania i poprawiania urody wiedzą, jak ważna jest dywersyfikacja portfela usług - specjalizowanie się w wąskiej dziedzinie nie przyniesie spodziewanych efektów finansowych. Dlatego, w ramach poszerzenia oferty, wybielanie zębów to coraz częściej proponowana usługa z zakresu medycyny estetycznej, wykonywana w gabinetach urody i odnowy biologicznej. W salonach kosmetycznych zatrudniani są lekarze - specjaliści z doświadczeniem w medycynie estetycznej. Do niedawna z zabiegów poprawiania wyglądu można było skorzystać jedynie w gabinetach lekarskich, a z profesjonalnego wybielania zębów - najczęściej na fotelu u dentysty. Zainteresowanie klientów zabiegami estetycznymi nie wymagającymi interwencji chirurga kosmetycznego spowodowało, że techniki nieinwazyjnej poprawy estetyki wyglądu zaczęły pojawiać się w salonach kosmetycznych, a wraz z nimi – wysoko wykwalifikowana kadra medyczna. Właściciele studiów urody wiedzą, że w czasach dużej konkurencji na rynku poszerzenie oferty o atrakcyjną dla klienta usługę to jeden ze skuteczniejszych sposobów na przetrwanie na rynku oraz zdobycie nowych klientów. Wprowadzenie wybielania zębów do katalogu usług, dzięki popularności tego zabiegu, może okazać się inwestycyjnym strzałem w dziesiątkę
Źródło: „Własny Biznes Franchising”