Na skróty
- Forum
- Zareklamuj swój gabinet
- Izby Lekarskie w Polsce
- Partnerzy portalu
- Magazyn Stomatologiczny
- Wydawnictwo
Czelej - Wydawnictwo
PZWL - Wydawnictwo
Med Tour Press Int. - new! Katalog firm
- Dodaj gabinet
- Poradnik dentysty
- Organizacje
- Turystyka stomatologiczna
- Marketing stomatologiczny
- Dotacje z UE
- KORONAWIRUS
- Dental TV
- new! Czas na urlop!
- Relacje z targów i imprez
- 02-04-2012
Wskaźnik dentysty – to pomysł na nową miarę koniunktury, w dodatku wyprzedzającą indeksy. Wszystko zaczęło się w Ameryce. Kelly Evans, reporterka amerykańskiego kanału CNB, oczekując na spotkanie ze swoim dentystą, zauważyła, że w poczekalni znajduje się więcej ludzi niż zazwyczaj. Doszła do wniosku, że to głównie osoby, którym niedawno udało się zdobyć zatrudnienie. Tym samym wizyta u dentysty w ich przypadku mogła odbyć się w ramach ubezpieczenia zdobytego łącznie z etatem. Świeżo podjęta praca stała się pretekstem do tego, aby nadrobić zaległości w leczeniu zębów – to raz. Dwa: nasunął się wniosek, że skoro u dentysty jest więcej ludzi świeżo zatrudnionych, zatem i na rynku pracy sytuacja najprawdopodobniej zaczyna zmieniać się na korzyść. Za tym idzie zaś konkluzja o poprawie koniunktury.
Źródło: „Puls Biznesu”