Na skróty
- Forum
- Zareklamuj swój gabinet
- Izby Lekarskie w Polsce
- Partnerzy portalu
- Magazyn Stomatologiczny
- Wydawnictwo
Czelej - Wydawnictwo
PZWL - Wydawnictwo
Med Tour Press Int. - new! Katalog firm
- Dodaj gabinet
- Poradnik dentysty
- Organizacje
- Turystyka stomatologiczna
- Marketing stomatologiczny
- Dotacje z UE
- KORONAWIRUS
- Dental TV
- new! Czas na urlop!
- Relacje z targów i imprez
- 27-02-2012
Pracodawca powinien pamiętać, że wizerunek firmy zależy od każdego z pracowników i każdy z nich może być chodzącą reklamą albo antyreklamą firmy. Warto zatem, aby marketing stomatologiczny opierał się nie tylko na wytyczaniu celów i planowaniu strategii, ale także na tym, jak zmotywować kadry, aby czuły się zaangażowane w tworzenie wizerunku swojego miejsca pracy.
Prelegenci na seminarium poświęconemu biznesowi odpowiedzialnemu społecznie (CSR), które odbyło się w Białymstoku, przekonywali, że pracownicy to najcenniejszy zasób firmy - to dzięki nim buduje się wizerunek marki. Dlatego o pracowników należy dbać, motywować ich i dążyć do tego, aby praca odbywała się w pozytywnej atmosferze. Zabieganie o pracowników przynosi wymierne korzyści biznesowe. Ponadto od zaangażowania pracowników zależy, czy zaplanowana strategia rozwoju firmy lub też zdobywanie nowych nisz rynkowych powiodą się czy zakończą porażką.
W części polskich firm realizuje się strategię biznesu odpowiedzialnego społecznie (CSR). Strategia ta uwzględnia interesy społeczne, ochronę środowiska i wskazuje na dbałość o relacje firmy z jej otoczeniem oraz o relacje pomiędzy poszczególnymi pracownikami różnych szczebli w przedsiębiorstwie. Dobrze realizowana strategia CSR skutkuje większą lojalnością pracowników i ich aktywnością zawodową oraz społeczną, rzetelnym wykonywaniem swoich obowiązków i obniżeniem kosztów działania firmy.
Źródło: „Gazeta Współczesna”