Dziecko
Ankieta
Rok ma ok. 8700 godzin. Każdego swojego pacjenta widzisz przeciętnie przez 3 z nich. Jak sprawić, aby pacjent pamiętał o dentyście przez większość z pozostałych godzin w roku? Stosując odpowiednią komunikację i właściwie dobierając narzędzia. Jest ich kilka.
-
Media społecznościowe – profile nie muszą być uaktualniane codziennie, ale np. 2-3 razy w tygodniu. Ważne, aby wpisy były interesujące oraz zachęcały do odwiedzin na profilu po raz kolejny.
-
Strona internetowa – zawsze aktualna, ze świeżymi informacjami i łatwa w obsłudze na wszystkich typach nośników informacji. Dobrze dopiąć do niej bloga – tu warto zadbać o unikalne, najwyższych lotów treści edukacyjne i informacyjne – dzięki temu pacjenci będą tu wracać.
-
Wysyłanie listów elektronicznych lub tradycyjnych – każdy powód jest dobry: informacja o o nowej usłudze, przypomnienie o niezakończonym leczeniu czy informacja o nowym sprzęcie zainstalowanym w gabinecie. Należy tylko uważać, aby maili nie wysyłać zbyt często – żeby nie zostały uznane za spam.
-
Biuletyn informacyjny i/lub newsletter – zawiera się w nich najważniejsze informacje o tym, co słychać w gabinecie: nowe inwestycje, zdobyte certyfikaty, wiadomości o odkryciach w dziedzinie stomatologii.
-
Kanał filmowy – może być na portalu społecznościowym lub towarzyszyć firmowej stronie internetowej. Ważne, aby prezentowane filmy były interesujące dla odbiorcy: niosły informacje o zabiegach czy prezentowały treści edukacyjne z zakresu profilaktyki stomatologicznej.
-
Eventy z udziałem pacjentów – można dzięki nim edukację połączyć z zabawą i integracją familijną.
Źródło: dentistryiq.com