Technik
- Warto wiedzieć ...
- Artykuły fachowe
- Dowiedz się jak ...
- Spis szkół w których można uzyskać tytuł technika dentystycznego
- Forum
- Ogłoszenia - Technik
- Praca
- Relacje z imprez
- Subskrypcja
- Dodaj laboratorium
- Współpraca
- Dental Labor
- Historia Techniki Dentystycznej
- Kongres Techniki CEDE2011
- Kongres Techniki Dentystycznej
- Kongres Techniki Dentystycznej Poznań
- Poradnik Technika
- Prawo i Finanse Techników
- Rejestracja na Kongres
- Rejestracja na kongres 2012
- Staż dla technika dentystycznego
- W laborze
Ankieta
- 02-01-2025
Stworzenie dobrze działającej praktyki stomatologicznej bądź laboratorium technika dentystycznego wykracza daleko poza zapewnianie doskonałej opieki nad pacjentem. Za każdą interakcją z pacjentem kryje się bowiem sieć zadań administracyjnych, które powinny być odpowiednio wydajnie realizowane.
Nieskuteczne zarządzanie działaniami administracyjnymi może znacząco wpłynąć na rentowność praktyki i doświadczenia pacjentów z oferowaną opieką stomatologiczną/protetyczną, a za głównych winowajców nieefektywnych działań uznaje się marnotrawstwo czasu, błędy ludzkie i brak precyzji w określaniu zakresu obowiązków przynależnych konkretnemu pracownikowi administracyjnemu.
Bezproblemowe tworzenie i realizacja planu leczenia dentystycznego lub protetycznego zależy od ciągłej komunikacji i prawidłowego planowania. Są one łatwiejsze dzięki oprogramowaniu do administrowania praktyką/laboratorium. Umożliwiają odpowiednie planowanie wizyt i zapewniają ciągłą komunikację sms/e-mail z pacjentem/klientem. Dzięki tym nowoczesnym narzędziom pacjenci otrzymują płynniejsze, bardziej zorganizowane doświadczenie leczenia od jego początku do zakończenia.