Strona główna - portaldentystyczny.pl

Strona główna TechnikWarto wiedzieć ...

Ankieta

Gdzie szukasz informacji z branżowych?

  • na targach
  • w internecie
  • w gazetach
  • podczas konferencji
  • podczas szkoleń
Marketingowe narzędzie w ocenie technika dentystycznego
  • 15-11-2024
 

 

 

 

 

 

 

 

Narzędzia marketingu, takie jak analiza mocnych i słabych stron (analiza SWOT), mogą być przydatne w ocenie kompetencji specjalistów stomatologii. Na Uniwersytecie w Warnie przeprowadzona została praca naukowa, w ramach której przeprowadzono analizę SWOT w odniesieniu do mocnych i słabych stron techników dentystycznych i wykorzystania tej wiedzy do działań związanych z doskonaleniem zawodowym tych specjalistów. Każdy technik dentystyczny charakteryzuje się bowiem swoimi mocnymi i słabymi stronami. Umiejętne wykorzystanie wiedzy o tych cechach pomaga w planowaniu i realizowaniu ścieżki kształcenia i dokształcania podyplomowego.

Wyniki wspomnianego badania potwierdziły, że mocne strony przeważały nad słabościami, a zidentyfikowane szanse przewyższały liczebnie zagrożenia. Całkowita wartość komponentów zidentyfikowanych jako mocne strony i szanse okazała się większa niż wartość słabości i zagrożeń. W oparciu o uzyskane wyniki wysnuto wniosek, że analiza SWOT sugeruje skuteczne wykorzystanie komponentów w celu rozwoju i doskonalenia specjalizacji, co jest korzystne dla specjalistów i dla pacjentów.

 

 
Inne wiadomosci w kategorii
Komentarze
 
W chwili obecnej nie dysponujemy żadnymi komentarzami.
 
Autor:
 
Treść
 
Kod obrazkowy
 
Przepisz kod
 
 
 

LOGOWANIE

Pierwszy raz w portalu?
Zarejestruj się Jak korzystać

Newsletter

Dodaj swój adres e-mail aby otrzymywać bieżące informacje

Patronujemy

 


 

08/10-03-2017

 

Kanały
informacyjne RSS
Subskrybuj RSS
Realizacja: Ideo Powered by: Edito CMS