Technik
- Warto wiedzieć ...
- Artykuły fachowe
- Dowiedz się jak ...
- Spis szkół w których można uzyskać tytuł technika dentystycznego
- Forum
- Ogłoszenia - Technik
- Praca
- Relacje z imprez
- Subskrypcja
- Dodaj laboratorium
- Współpraca
- Dental Labor
- Historia Techniki Dentystycznej
- Kongres Techniki CEDE2011
- Kongres Techniki Dentystycznej
- Kongres Techniki Dentystycznej Poznań
- Poradnik Technika
- Prawo i Finanse Techników
- Rejestracja na Kongres
- Rejestracja na kongres 2012
- Staż dla technika dentystycznego
- W laborze
Ankieta
- 27-12-2010
Internet to świetne narzędzie, dzięki któremu stomatolog lub technik dentystyczny mogą dotrzeć do wielu potencjalnych klientów lub pacjentów. Strona internetowa jest zaś dla firmy swoistą wirtualną wizytówką. Od tego, jak wygląda i jak działa, zależy m.in. czy odwiedzająca ją osoba zdecyduje się na skorzystanie z usług oferowanych przez pracownię protetyczną lub gabinet stomatologiczny.
Strona internetowa powinna przede wszystkim dostarczać informacji o gabinecie lub pracowni – dlatego trzeba dbać, by zamieszczone na niej dane były aktualne. Witryna powinna wzbudzać zaufanie internauty, być estetyczna, czytelna i funkcjonalna oraz – co bardzo istotne - nakierowana na odbiorcę. Ważne, by dzięki wyglądowi i zawartości strony stomatolog lub technik byli postrzegani jako profesjonaliści i solidni, wiarygodni fachowcy.
-
Kolorystyka - zazwyczaj strony związane z usługami stomatologicznymi i protetycznymi utrzymane są w stonowanych odcieniach błękitu, bieli, zieleni czy fioletu, które kojarzą się ze schludnością i czystością. Stosowanie innych kolorów jest jak najbardziej dozwolone, ale barwy powinny być stonowane.
-
Informacje - powinny być klarowne, precyzyjne, spójne. Ich zadaniem jest jak najlepsza prezentacja gabinetu lub laboratorium. Odwiedzający witrynę mają odnieść wrażenie, że zostaną spełnione wszystkie ich oczekiwania. Ważny jest wygląd czcionki i to, czy jest wyraźnie widoczna na tle. Internauta powinien mieć łatwy dostęp do takich informacji jak: nazwa firmy, dane kontaktowe, historia gabinetu czy pracowni, lista oferowanych usług, cennik. W danych kontaktowych warto umieścić numer telefonu, faksu, komunikatora internetowego oraz adres mailowy.
-
Zdjęcia – to istotny element strony internetowej. Powinny być wysokiej jakości i prezentować z jak najlepszej strony gabinet czy pracownię. Przeważnie na firmowych stronach internetowych umieszczane są zdjęcia pomieszczeń i sprzętu do przeprowadzania zabiegów czy prac związanych z wytworzeniem uzupełnień protetycznych. Można też umieścić skany lub zdjęcia certyfikatów, atestów czy dyplomów przyznanych gabinetowi lub laboratorium. Internauci zwracają na takie rzeczy uwagę.
Źródło: „Magazyn Stomatologiczny”