Technik
- Warto wiedzieć ...
- Artykuły fachowe
- Dowiedz się jak ...
- Spis szkół w których można uzyskać tytuł technika dentystycznego
- Forum
- Ogłoszenia - Technik
- Praca
- Relacje z imprez
- Subskrypcja
- Dodaj laboratorium
- Współpraca
- Dental Labor
- Historia Techniki Dentystycznej
- Kongres Techniki CEDE2011
- Kongres Techniki Dentystycznej
- Kongres Techniki Dentystycznej Poznań
- Poradnik Technika
- Prawo i Finanse Techników
- Rejestracja na Kongres
- Rejestracja na kongres 2012
- Staż dla technika dentystycznego
- W laborze
Ankieta
- 27-08-2024
Aby zwiększyć swój sukces na konkurencyjnym rynku dentystycznym, warto inwestować w marketing stomatologiczny w internecie. Poza podstawowymi działaniami, takimi jak uruchomienie i aktualizowanie strony internetowej oraz profilu w mediach społecznościowych, specjaliści z zakresu marketingu stomatologicznego zalecają jeszcze następujące działania, które mogą skutecznie przełożyć się na osiągnięcie sukcesu przez stomatologa lub technika dentystycznego, niezależnie od tego, czy praktykuje on samodzielnie, czy w ramach sieci:
-
współpraca z influencerami, aby przedstawić prowadzoną przez siebie praktykę nowym odbiorcom w sposób, którego nie zapewni żadna tradycyjna informacja;
-
organizowanie edukacyjnych webinarów i warsztatów – poprzez nie buduje się autorytet w dziedzinie zdrowia jamy ustnej bądź protetyki oraz silniejsze relacje z odbiorcami komunikatów i ich zaufanie;
-
inwestowanie w SEO, aby zapewnić sobie dobrą widoczność w wynikach wyszukiwania – warto rozważyć tworzenie treści specyficznych dla regionu działania placówki stomatologicznej lub protetycznej, a także uwzględniać wydarzenia związane z branżą stomatologiczną i lokalne trendy dentystyczne/protetyczne, aby stać się źródłem informacji na temat stomatologii w konkretnej społeczności.