Technik
- Warto wiedzieć ...
- Artykuły fachowe
- Dowiedz się jak ...
- Spis szkół w których można uzyskać tytuł technika dentystycznego
- Forum
- Ogłoszenia - Technik
- Praca
- Relacje z imprez
- Subskrypcja
- Dodaj laboratorium
- Współpraca
- Dental Labor
- Historia Techniki Dentystycznej
- Kongres Techniki CEDE2011
- Kongres Techniki Dentystycznej
- Kongres Techniki Dentystycznej Poznań
- Poradnik Technika
- Prawo i Finanse Techników
- Rejestracja na Kongres
- Rejestracja na kongres 2012
- Staż dla technika dentystycznego
- W laborze
Ankieta
- 06-08-2024
Jesteś stomatologiem bądź technikiem dentystycznym i kusi cię uruchomienie profilu na kanale marketingu stomatologicznego – to dobrze. Wiedz jednak, jakich błędów unikać, aby nie tracić czasu i środków i nie rozminąć się z docelową grupą odbiorców komunikatów, które tworzone są w celu budowania marki twojego biznesu.
Unikaj zatem:
-
wchodzenia na nowy kanał marketingu stomatologicznego w oparciu jedynie o hurraoptymistyczne obietnice, niepotwierdzone szczegółowymi analizami kosztów i zwrotu z inwestycji;
-
wchodzenia na platformę społecznościową z usługami, które nie są dedykowane odbiorcom najczęściej korzystającym z tej właśnie konkretnej platformy– błędem jest uruchamianie kanału marketingu z zakresu protetyki stomatologicznej na platformie, której znakomitą większość użytkowników stanowią osoby młode i bardzo młode;
-
brak systematyczności i konsekwencji w prowadzeniu kanału/ów z zakresu marketingu stomatologicznego – wygląda to po prostu źle i niesie przekaz o nieudolności bądź niezdecydowaniu właściciela takiego profilu; w konsekwencji – nie jest potwierdzeniem profesjonalizmu właściciela profilu.