Strona główna - portaldentystyczny.pl

Strona główna TechnikWarto wiedzieć ...

Ankieta

Gdzie szukasz informacji z branżowych?

  • na targach
  • w internecie
  • w gazetach
  • podczas konferencji
  • podczas szkoleń
Błędy w marketingu stomatologicznym
  • 06-08-2024
 

 

 

 

 

 

Jesteś stomatologiem bądź technikiem dentystycznym i kusi cię uruchomienie profilu na kanale marketingu stomatologicznego – to dobrze. Wiedz jednak, jakich błędów unikać, aby nie tracić czasu i środków i nie rozminąć się z docelową grupą odbiorców komunikatów, które tworzone są w celu budowania marki twojego biznesu.

Unikaj zatem:

  • wchodzenia na nowy kanał marketingu stomatologicznego w oparciu jedynie o hurraoptymistyczne obietnice, niepotwierdzone szczegółowymi analizami kosztów i zwrotu z inwestycji;

  • wchodzenia na platformę społecznościową z usługami, które nie są dedykowane odbiorcom najczęściej korzystającym z tej właśnie konkretnej platformy– błędem jest uruchamianie kanału marketingu z zakresu protetyki stomatologicznej na platformie, której znakomitą większość użytkowników stanowią osoby młode i bardzo młode;

  • brak systematyczności i konsekwencji w prowadzeniu kanału/ów z zakresu marketingu stomatologicznego – wygląda to po prostu źle i niesie przekaz o nieudolności bądź niezdecydowaniu właściciela takiego profilu; w konsekwencji – nie jest potwierdzeniem profesjonalizmu właściciela profilu.

 



 

 

 
Inne wiadomosci w kategorii
Komentarze
 
W chwili obecnej nie dysponujemy żadnymi komentarzami.
 
 

LOGOWANIE

Pierwszy raz w portalu?
Zarejestruj się Jak korzystać

Newsletter

Dodaj swój adres e-mail aby otrzymywać bieżące informacje

Patronujemy

 


 

08/10-03-2017

 

Kanały
informacyjne RSS
Subskrybuj RSS
Realizacja: Ideo Powered by: Edito CMS