Technik
- Warto wiedzieć ...
- Artykuły fachowe
- Dowiedz się jak ...
- Spis szkół w których można uzyskać tytuł technika dentystycznego
- Forum
- Ogłoszenia - Technik
- Praca
- Relacje z imprez
- Subskrypcja
- Dodaj laboratorium
- Współpraca
- Dental Labor
- Historia Techniki Dentystycznej
- Kongres Techniki CEDE2011
- Kongres Techniki Dentystycznej
- Kongres Techniki Dentystycznej Poznań
- Poradnik Technika
- Prawo i Finanse Techników
- Rejestracja na Kongres
- Rejestracja na kongres 2012
- Staż dla technika dentystycznego
- W laborze
Ankieta
- 14-05-2024
Klarowna i płynna komunikacja między stomatologiem/członkami zespołu dentystycznego a pacjentem, stomatologiem a technikiem dentystycznym stoi u podstaw uzyskania optymalnego efektu estetycznego protezy dentystycznej. Z badania przeprowadzonego w Maroku z udziałem stomatologów i techników dentystycznych, którego wyniki niedawno zostały opublikowane na platformie SCIRP, wynika, że prawie co trzeci stomatolog często zgłaszał technikowi dentystycznemu oczekiwania pacjenta dotyczące estetyki pracy protetycznej, a robił to po to, aby specjalista protetyki mógł wytworzyć produkty spełniające wymagania estetyczne pacjenta.
Biorąc pod uwagę coraz wyższe wymagania pacjentów i rosnącą konkurencję na rynku usług stomatologicznych i protetyki dentystycznej, warto inwestować czas i energię w stałe usprawnianie komunikacji na linii stomatolog – technik dentystyczny. Procentuje to uzyskiwaniem lepszych wyników zawodowych i finansowych gabinetu stomatologicznego i pracowni protetycznej – dzięki zainteresowaniu usługami tych podmiotów – oraz wzrostem prawdopodobieństwa, że zadowolony pacjent pozostanie lojalny tym właśnie podmiotom a nie konkurencji.