Technik
- Warto wiedzieć ...
- Artykuły fachowe
- Dowiedz się jak ...
- Spis szkół w których można uzyskać tytuł technika dentystycznego
- Forum
- Ogłoszenia - Technik
- Praca
- Relacje z imprez
- Subskrypcja
- Dodaj laboratorium
- Współpraca
- Dental Labor
- Historia Techniki Dentystycznej
- Kongres Techniki CEDE2011
- Kongres Techniki Dentystycznej
- Kongres Techniki Dentystycznej Poznań
- Poradnik Technika
- Prawo i Finanse Techników
- Rejestracja na Kongres
- Rejestracja na kongres 2012
- Staż dla technika dentystycznego
- W laborze
Ankieta
- 02-11-2022
Marketing dentystyczny daje obecnie ogromne możliwości promowania prowadzonej przez siebie praktyki – poprzez media społecznościowe. Wpisy na portalach społecznościowych można tworzyć i umieszczać samodzielnie, ale można też zlecić to wyspecjalizowanej jednostce bądź osobie.
Dentysta powinien pamiętać, że wprawdzie internet dla stomatologów jest narzędziem o ogromnym potencjale dla rozwoju gabinetu, lecz klucze do sukcesu i zaistnienia w świadomości wielu odbiorców są dwa. To autentyczność przekazu i interesujący sposób jego przedstawienia, a także regularność umieszczania postów.
Jeśli samodzielnie nie chce się tracić cennego czasu na zastanawianie się, co publikować i jak napisać post, warto skorzystać z konsultacji eksperta biegle poruszającego się w świecie mediów społecznościowych i zatrudnić osobę, która albo tylko będzie zajmować się sprawami technicznymi, czyli publikacją otrzymywanych od dentysty tekstów, albo sama teksty przygotuje i opublikuje. Wybierając drugą opcję trzeba wybrać profesjonalistę, który zadba z równą pieczołowitością o marketingowy, jak i językowy oraz merytoryczny przekaz tworzonych postów.