Pacjent
- Warto wiedzieć
- Coś na ząb
- Wybielanie zębów
- Choroby i leczenie
- Estetyka
- Higiena
- Ciekawostki ...
- Dowiedz się jak...
- Forum
- Baza gabinetów
- Pytania do ekspertów
- Subskrypcja
- Ogłoszenia - Pacjent
- Partnerzy portalu
- Tagi
- Bruksizm
- Ciąża a zęby
- Dental TV
- Kamień nazębny
- Korony
- Leczenie kanałowe
- Licówki
- Mosty
- Strach przed dentystą
- Vademecum Pacjenta
- Zęby mądrości
- Znieczulenia
- 04-07-2012
Inwestycja w piękny uśmiech opłaca się także w ramach prowadzenia własnego biznesu: nie tylko osobom prowadzącym gabinety stomatologiczne, ale także właścicielom salonów piękności. Dzięki rosnącej popularności zabiegów z zakresu poprawy estetyki wyglądu coraz więcej placówek zajmujących się pielęgnowaniem urody decyduje się na poszerzenie oferty o innowacyjne usługi, np. o wybielanie zębów. Z usług rozjaśniania barwy zębów będą mogli skorzystać m.in. klienci salonów sieci Adolesense, firmy specjalizującej się w zabiegach fotodepilacji oraz fotoodmładzania.
- Ten typ zabiegów wydaje nam się bardzo interesujący ze względu na wysoką skuteczność, taką jak wybielanie u dentysty, natomiast przy znacznie bardziej przystępnej cenie. To może się spodobać klientom - mówi Adam Kaczmarz, menedżer ds. franczyzy Adolesense.
Na polski rynek wkraczają też Corner Paris Smile i Bary Uśmiechu. „Francuska spółka Kosmina Polska wprowadza na nasz rynek dwa koncepty oferujące wybielanie zębów. Proponowane technologie pozwalają w 30 minut zmienić kolor zębów nawet o 9 odcieni i przywrócić im dawną biel” - informuje „Własny Biznes Franchising”. Firma chce, aby jej salony zostały wyposażone w tzw. corner, czyli stanowisko przeznaczone do wybielania zębów. Chce o tę usługę wzbogacić ofertę także istniejących już placówek. Cornery mogłyby się znaleźć w salonach kosmetycznych, solariach, salonach fryzjerskich, SPA i salonach odnowy biologicznej. Docelowo w naszym kraju ma powstać 300 takich punktów. Pod skrzydłami Paris Smile będą też mogły powstać Bary Uśmiechu, czyli pełne gabinety estetycznego wybielania zębów.
- Naszym franczyzobiorcom zapewniamy wsparcie w postaci regularnych szkoleń z technik sprzedaży oraz produktów - mówi Ostrowski. - Przeprowadzamy też regularne kontrole, mające na celu weryfikację na celu weryfikację prawidłowego stosowania naszej metody wybielania zębów, zasad higieny i warunków cenowych (…).
Źródło: „Własny Biznes Franchising”