Strona główna - portaldentystyczny.pl

Strona główna PacjentWarto wiedzieć
Salony pięknego uśmiechu wchodzą do Polski
  • 04-07-2012
 

 

 

 

Inwestycja w piękny uśmiech opłaca się także w ramach prowadzenia własnego biznesu: nie tylko osobom prowadzącym gabinety stomatologiczne, ale także właścicielom salonów piękności. Dzięki rosnącej popularności zabiegów z zakresu poprawy estetyki wyglądu coraz więcej placówek zajmujących się pielęgnowaniem urody decyduje się na poszerzenie oferty o innowacyjne usługi, np. o wybielanie zębów. Z usług rozjaśniania barwy zębów będą mogli skorzystać m.in. klienci salonów sieci Adolesense, firmy specjalizującej się w zabiegach fotodepilacji oraz fotoodmładzania.

- Ten typ zabiegów wydaje nam się bardzo interesujący ze względu na wysoką skuteczność, taką jak wybielanie u dentysty, natomiast przy znacznie bardziej przystępnej cenie. To może się spodobać klientom - mówi Adam Kaczmarz, menedżer ds. franczyzy Adolesense.

Na polski rynek wkraczają też Corner Paris Smile i Bary Uśmiechu. „Francuska spółka Kosmina Polska wprowadza na nasz rynek dwa koncepty oferujące wybielanie zębów. Proponowane technologie pozwalają w 30 minut zmienić kolor zębów nawet o 9 odcieni i przywrócić im dawną biel” - informuje „Własny Biznes Franchising”. Firma chce, aby jej salony zostały wyposażone w tzw. corner, czyli stanowisko przeznaczone do wybielania zębów. Chce o tę usługę wzbogacić ofertę także istniejących już placówek. Cornery mogłyby się znaleźć w salonach kosmetycznych, solariach, salonach fryzjerskich, SPA i salonach odnowy biologicznej. Docelowo w naszym kraju ma powstać 300 takich punktów. Pod skrzydłami Paris Smile będą też mogły powstać Bary Uśmiechu, czyli pełne gabinety estetycznego wybielania zębów.

- Naszym franczyzobiorcom zapewniamy wsparcie w postaci regularnych szkoleń z technik sprzedaży oraz produktów - mówi Ostrowski. - Przeprowadzamy też regularne kontrole, mające na celu weryfikację na celu weryfikację prawidłowego stosowania naszej metody wybielania zębów, zasad higieny i warunków cenowych (…).

Źródło: „Własny Biznes Franchising”

 

 
Inne wiadomosci w kategorii
Komentarze
 
W chwili obecnej nie dysponujemy żadnymi komentarzami.
 
 

LOGOWANIE

Pierwszy raz w portalu?
Zarejestruj się Jak korzystać

Wyszukiwarka gabinetów

 
 
 
 

Newsletter

Dodaj swój adres e-mail aby otrzymywać bieżące informacje

Ankieta

Czy w codziennej higienie jamy ustnej używasz płukanki do ust ?

  • Tak
  • Nie
Kanały
informacyjne RSS
Subskrybuj RSS
Realizacja: Ideo Powered by: Edito CMS