Na skróty
- Forum
- Zareklamuj swój gabinet
- Izby Lekarskie w Polsce
- Partnerzy portalu
- Magazyn Stomatologiczny
- Wydawnictwo
Czelej - Wydawnictwo
PZWL - Wydawnictwo
Med Tour Press Int. - new! Katalog firm
- Dodaj gabinet
- Poradnik dentysty
- Organizacje
- Turystyka stomatologiczna
- Marketing stomatologiczny
- Dotacje z UE
- KORONAWIRUS
- Dental TV
- new! Czas na urlop!
- Relacje z targów i imprez
- 06-08-2024
Jesteś stomatologiem bądź technikiem dentystycznym i kusi cię uruchomienie profilu na kanale marketingu stomatologicznego – to dobrze. Wiedz jednak, jakich błędów unikać, aby nie tracić czasu i środków i nie rozminąć się z docelową grupą odbiorców komunikatów, które tworzone są w celu budowania marki twojego biznesu.
Unikaj zatem:
-
wchodzenia na nowy kanał marketingu stomatologicznego w oparciu jedynie o hurraoptymistyczne obietnice, niepotwierdzone szczegółowymi analizami kosztów i zwrotu z inwestycji;
-
wchodzenia na platformę społecznościową z usługami, które nie są dedykowane odbiorcom najczęściej korzystającym z tej właśnie konkretnej platformy– błędem jest uruchamianie kanału marketingu z zakresu protetyki stomatologicznej na platformie, której znakomitą większość użytkowników stanowią osoby młode i bardzo młode;
-
brak systematyczności i konsekwencji w prowadzeniu kanału/ów z zakresu marketingu stomatologicznego – wygląda to po prostu źle i niesie przekaz o nieudolności bądź niezdecydowaniu właściciela takiego profilu; w konsekwencji – nie jest potwierdzeniem profesjonalizmu właściciela profilu.