Na skróty
- Forum
- Zareklamuj swój gabinet
- Izby Lekarskie w Polsce
- Partnerzy portalu
- Magazyn Stomatologiczny
- Wydawnictwo
Czelej - Wydawnictwo
PZWL - Wydawnictwo
Med Tour Press Int. - new! Katalog firm
- Dodaj gabinet
- Poradnik dentysty
- Organizacje
- Turystyka stomatologiczna
- Marketing stomatologiczny
- Dotacje z UE
- KORONAWIRUS
- Dental TV
- new! Czas na urlop!
- Relacje z targów i imprez
- 14-05-2019
Choć żyjemy w czasie, kiedy coraz większą rolę odgrywają multimedialne nośniki informacji, to dzięki ankiecie przeprowadzonej w Wielkiej Brytanii wiemy, że pisma medyczne w postaci tradycyjnej, czyli drukowane, nadal zajmują bardzo ważne miejsce w praktyce dentystycznej. Takie wnioski płyną z badania przeprowadzonego przez firmę FMC Communication, w którym wzięło udział ponad 400 specjalistów stomatologów.
Ponad 75 proc. lekarzy dentystów biorących udział w ankiecie zadeklarowało, że zauważa reklamy pism medycznych. 63 proc. respondentów regularnie przegląda internetowe serwisy informacyjne i czasopisma tradycyjne dedykowane stomatologom.
2/3 respondentów wskazało, że używa publikacji stomatologicznych, aby dowiedzieć się jak najwięcej o nowych produktach i specjalnych promocjach. Z kolei 93 proc. dentystów uważa, że czasopisma są nieocenionym źródłem informacji dla stomatologów, a publikacje dentystyczne i strony internetowe to idealny sposób na dotarcie do wszystkiego, o czym dobrze poinformowany, nowoczesny stomatolog powinien wiedzieć.