Na skróty
- Forum
- Zareklamuj swój gabinet
- Izby Lekarskie w Polsce
- Partnerzy portalu
- Magazyn Stomatologiczny
- Wydawnictwo
Czelej - Wydawnictwo
PZWL - Wydawnictwo
Med Tour Press Int. - new! Katalog firm
- Dodaj gabinet
- Poradnik dentysty
- Organizacje
- Turystyka stomatologiczna
- Marketing stomatologiczny
- Dotacje z UE
- KORONAWIRUS
- Dental TV
- new! Czas na urlop!
- Relacje z targów i imprez
- 13-12-2024
Dobrze wykonana wizualizacja podmiotu na stronie internetowej jest szczególnie skuteczna w stomatologii, ponieważ wielu pacjentów odczuwa niepokój w związku z leczeniem zębów. Wysokiej jakości zdjęcia gabinetu stomatologicznego, zespołu, sprzętu, a nawet przemian pacjentów (zdjęcia z kategorii „przed zabiegiem” i „po zabiegu”) pomagają u pacjenta wytworzyć poczucie zaufania, a jednocześnie dają mu wrażenie przejrzystości działania podmiotu i klarowności przekazu płynącego ze strony. Warto również pamiętać, że zdjęcia zespołu i czystej nowoczesnej kliniki mogą pomóc potencjalnym pacjentom poczuć się pewniej i przyspieszyć podjęcie decyzji o umówieniu się na wizytę. Ponadto zdjęcia przemian pacjentów – przed i po zabiegach – mogą pokazać jakość oferowanych usług, a przez to przekonać odwiedzających, że warto wybrać ten właśnie konkretny gabinet stomatologiczny.
Praktyka potwierdza, że pacjenci chętnie umawiają się na wizytę, jeżeli widzieli w internecie profesjonalne środowisko działania dentysty, którego usługami są zainteresowani.