Strona główna - portaldentystyczny.pl

Strona główna LekarzAktualności

Jak poprawić retencję pacjentów w gabinecie?
  • 01-10-2024
 

 

 

 

 

 

Współczynnik retencji pacjentów określa odsetek pacjentów, którzy wracają na kolejne wizyty w określonym okresie. Wysoki wskaźnik retencji wskazuje na zadowolenie, zaufanie i lojalność pacjentów. Cechy te są kluczowe dla trwałego rozwoju gabinetu stomatologicznego. Warto pamiętać, że utrzymanie pacjentów korzystających obecnie z usług gabinetu jest często bardziej opłacalne niż pozyskiwanie nowych i może prowadzić do powstania długoterminowych relacji, które zaowocują stałym strumieniem przychodów do gabinetu.

Retencję pacjentów można poprawić przez: stworzenie przyjaznego środowiska w gabinecie, zminimalizowanie czasu oczekiwania i oferowanie spersonalizowanej opieki, zautomatyzowanie czynności administracyjnych i rutynowych zadań oraz uskutecznienie komunikacji polegające na regularnym kontaktowaniu się z pacjentami za pomocą automatyzowanych systemów.

Retencji przysłuży się też wdrożenie telestomatologii oraz zaangażowanie w edukowanie pacjentów, gdyż sprzyja to wypracowaniu u pacjenta poczucia, że chce on wrócić do konkretnego gabinetu stomatologicznego.


 


 
Inne wiadomosci w kategorii
Komentarze
 
W chwili obecnej nie dysponujemy żadnymi komentarzami.
 
 

LOGOWANIE

Pierwszy raz w portalu?
Zarejestruj się Jak korzystać

Newsletter

Dodaj swój adres e-mail aby otrzymywać bieżące informacje

Katalog Firm

Kanały
informacyjne RSS
Subskrybuj RSS
Realizacja: Ideo Powered by: Edito CMS