Strona główna - portaldentystyczny.pl

Strona główna LekarzAktualności

Dobra komunikacja – klucz do budowania relacji z pacjentami
  • 23-09-2024
 

 

 

 

 

 

Klarowna i empatyczna komunikacja z pacjentami jest kluczem do budowania z nimi silnych relacji przez personel pracujący w gabinecie stomatologicznym. Tak samo ważne jest scentralizowanie wszystkich kanałów komunikacyjnych – członkowie zespołu stomatologicznego powinni bowiem mówić jednym głosem. Spójność komunikacji ma fundamentalne znaczenie, ponieważ pomaga to budować zaufanie i sprawia, że pacjenci czują się docenieni i zrozumiani. Takie odczucia pacjentów pogłębi jeszcze dodatkowo pytanie go o zdanie na temat usług, z których skorzystali w gabinecie stomatologicznym.

Istotne jest również to, aby zapewnić dobrą dostępność komunikacyjną gabinetu dla pacjentów i osób/systemów, poprzez które pacjenci będą mogli uzyskiwać odpowiedzi na nurtujące ich pytania.

Ważnymi elementami dobrej komunikacji na linii gabinet stomatologiczny-pacjenci są:

  • udostępnianie opcji leczenia i rozwiązywania problemów pacjentów;

  • udzielanie instrukcji dotyczących opieki następczej.

Szybko i wygodnie można te funkcje realizować za pośrednictwem bezpiecznych wiadomości tekstowych dla pacjentów (sms), poczty e-mail bądź poprzez własną stronę internetową.

 

 
Inne wiadomosci w kategorii
Komentarze
 
W chwili obecnej nie dysponujemy żadnymi komentarzami.
 
 

LOGOWANIE

Pierwszy raz w portalu?
Zarejestruj się Jak korzystać

Newsletter

Dodaj swój adres e-mail aby otrzymywać bieżące informacje

Katalog Firm

Kanały
informacyjne RSS
Subskrybuj RSS
Realizacja: Ideo Powered by: Edito CMS