Na skróty
- Forum
- Zareklamuj swój gabinet
- Izby Lekarskie w Polsce
- Partnerzy portalu
- Magazyn Stomatologiczny
- Wydawnictwo
Czelej - Wydawnictwo
PZWL - Wydawnictwo
Med Tour Press Int. - new! Katalog firm
- Dodaj gabinet
- Poradnik dentysty
- Organizacje
- Turystyka stomatologiczna
- Marketing stomatologiczny
- Dotacje z UE
- KORONAWIRUS
- Dental TV
- new! Czas na urlop!
- Relacje z targów i imprez
- 23-09-2024
Klarowna i empatyczna komunikacja z pacjentami jest kluczem do budowania z nimi silnych relacji przez personel pracujący w gabinecie stomatologicznym. Tak samo ważne jest scentralizowanie wszystkich kanałów komunikacyjnych – członkowie zespołu stomatologicznego powinni bowiem mówić jednym głosem. Spójność komunikacji ma fundamentalne znaczenie, ponieważ pomaga to budować zaufanie i sprawia, że pacjenci czują się docenieni i zrozumiani. Takie odczucia pacjentów pogłębi jeszcze dodatkowo pytanie go o zdanie na temat usług, z których skorzystali w gabinecie stomatologicznym.
Istotne jest również to, aby zapewnić dobrą dostępność komunikacyjną gabinetu dla pacjentów i osób/systemów, poprzez które pacjenci będą mogli uzyskiwać odpowiedzi na nurtujące ich pytania.
Ważnymi elementami dobrej komunikacji na linii gabinet stomatologiczny-pacjenci są:
-
udostępnianie opcji leczenia i rozwiązywania problemów pacjentów;
-
udzielanie instrukcji dotyczących opieki następczej.
Szybko i wygodnie można te funkcje realizować za pośrednictwem bezpiecznych wiadomości tekstowych dla pacjentów (sms), poczty e-mail bądź poprzez własną stronę internetową.