Strona główna - portaldentystyczny.pl

Strona główna LekarzAktualności

Pacjenci wymuszą inwestycje w marketing stomatologiczny?
  • 18-09-2024
 

 

 

 

 

 

Dla dentystów marketing stomatologiczny staje się coraz ważniejszym elementem strategii prowadzenia gabinetu, szczególnie w kontekście rosnącej konkurencji. Jednak działania marketingowe, które są podejmowane w gabinetach dentystycznych, wciąż nie wszędzie nadążają za zainteresowaniem pacjentów. Z najnowszych statystyk dla USA wynika bowiem, że obecnie ok. 71% pacjentów szuka dentysty online przed umówieniem wizyty, a prawie połowa pacjentów przeprowadza szczegółową analizę przed wyborem dentysty, spędzając przeciętnie dwa tygodnie na porównywaniu opcji. Podkreśla to znaczenie silnej obecności cyfrowej gabinetu/dentysty, u której podstaw stoją dobrze zoptymalizowane strony internetowe oraz pozytywne opinie pacjentów.

 

Jedną z kluczowych strategii marketingowych jest pozycjonowanie w wyszukiwarkach (SEO), które pozwala na generowanie organicznego ruchu na stronie internetowej. Wiadomo, że optymalizacja SEO, a także inne strategie marketingowe, jak na przykład zintegrowanie systemów rezerwacji online, mogą znacząco poprawić widoczność i przyciągnąć nowych pacjentów do gabinetu. Jednak tylko nieco ponad 1/4 gabinetów stomatologicznych oferuje opcję rezerwacji wizyt online – mimo że już teraz ponad 3/4 pacjentów preferuje ten sposób umawiania się na wizyty – a w mniej niż połowie gabinetów działają automatyczne przypomnienia, mimo że zwiększają one efektywność zarządzania terminami i poprawiają retencję pacjentów​.

 

 
Inne wiadomosci w kategorii
Komentarze
 
W chwili obecnej nie dysponujemy żadnymi komentarzami.
 
 

LOGOWANIE

Pierwszy raz w portalu?
Zarejestruj się Jak korzystać

Newsletter

Dodaj swój adres e-mail aby otrzymywać bieżące informacje

Katalog Firm

Kanały
informacyjne RSS
Subskrybuj RSS
Realizacja: Ideo Powered by: Edito CMS