Na skróty
- Forum
- Zareklamuj swój gabinet
- Izby Lekarskie w Polsce
- Partnerzy portalu
- Magazyn Stomatologiczny
- Wydawnictwo
Czelej - Wydawnictwo
PZWL - Wydawnictwo
Med Tour Press Int. - new! Katalog firm
- Dodaj gabinet
- Poradnik dentysty
- Organizacje
- Turystyka stomatologiczna
- Marketing stomatologiczny
- Dotacje z UE
- KORONAWIRUS
- Dental TV
- new! Czas na urlop!
- Relacje z targów i imprez
- 12-09-2024
Aktywne pozyskiwanie opinii pacjentów i odpowiadanie na pytania pacjentów mają kluczowe znaczenie dla poprawy usług i tworzenia w praktyce stomatologicznej kultury zorientowanej na pacjenta. Opinie można zbierać na różne sposoby:
-
w formie tradycyjnych papierowych ankiet bądź z wykorzystaniem systemów nowoczesnej technologii, które umożliwiają wysyłanie formularzy pytań w formie cyfrowej czy zbieranie opinii w chmurze;
-
dzięki zautomatyzowanym wiadomościom zwrotnym typu sms;
-
poprzez skrzynki sugestii w gabinecie;
-
recenzje online.
Pacjentów warto pytać o opinie, ponieważ umożliwia to poznanie nie tylko ich zdania na temat usługi, z której skorzystali w gabinecie, ale także oczekiwań. Z kolei uzupełniając ofertę o usługi z zakresu oczekiwań pacjentów, rozwiązując sygnalizowane problemy oraz wprowadzając niezbędne zmiany do gabinetów, dentyści wyraźnie sygnalizują zaangażowanie w działania służące zadowoleniu pacjentów. Pacjenci z kolei dostrzegają te działania, a to skłania ich do pozostawania lojalnymi wobec konkretnego stomatologa.