Strona główna - portaldentystyczny.pl

Strona główna LekarzAktualności

Zapytaj pacjenta, a dowiesz się, czego potrzebuje
  • 12-09-2024
 

 

 

 

 

 

Aktywne pozyskiwanie opinii pacjentów i odpowiadanie na pytania pacjentów mają kluczowe znaczenie dla poprawy usług i tworzenia w praktyce stomatologicznej kultury zorientowanej na pacjenta. Opinie można zbierać na różne sposoby:

  • w formie tradycyjnych papierowych ankiet bądź z wykorzystaniem systemów nowoczesnej technologii, które umożliwiają wysyłanie formularzy pytań w formie cyfrowej czy zbieranie opinii w chmurze;

  • dzięki zautomatyzowanym wiadomościom zwrotnym typu sms;

  • poprzez skrzynki sugestii w gabinecie;

  • recenzje online.

Pacjentów warto pytać o opinie, ponieważ umożliwia to poznanie nie tylko ich zdania na temat usługi, z której skorzystali w gabinecie, ale także oczekiwań. Z kolei uzupełniając ofertę o usługi z zakresu oczekiwań pacjentów, rozwiązując sygnalizowane problemy oraz wprowadzając niezbędne zmiany do gabinetów, dentyści wyraźnie sygnalizują zaangażowanie w działania służące zadowoleniu pacjentów. Pacjenci z kolei dostrzegają te działania, a to skłania ich do pozostawania lojalnymi wobec konkretnego stomatologa.


 

 

 
Inne wiadomosci w kategorii
Komentarze
 
W chwili obecnej nie dysponujemy żadnymi komentarzami.
 
 

LOGOWANIE

Pierwszy raz w portalu?
Zarejestruj się Jak korzystać

Newsletter

Dodaj swój adres e-mail aby otrzymywać bieżące informacje

Katalog Firm

Kanały
informacyjne RSS
Subskrybuj RSS
Realizacja: Ideo Powered by: Edito CMS