Na skróty
- Forum
- Zareklamuj swój gabinet
- Izby Lekarskie w Polsce
- Partnerzy portalu
- Magazyn Stomatologiczny
- Wydawnictwo
Czelej - Wydawnictwo
PZWL - Wydawnictwo
Med Tour Press Int. - new! Katalog firm
- Dodaj gabinet
- Poradnik dentysty
- Organizacje
- Turystyka stomatologiczna
- Marketing stomatologiczny
- Dotacje z UE
- KORONAWIRUS
- Dental TV
- new! Czas na urlop!
- Relacje z targów i imprez
- 11-09-2024
Gabinet stomatologiczny powinien być zaprojektowany tak, aby był skupiony na pacjencie. Korzyści, jakie z tego płyną, odczuwane są zarówno przez personel medyczny, jak i samych pacjentów.
Ergonomiczny układ gabinetu ułatwia przepływ pracy między personelem stomatologicznym, pozwalając każdemu członkowi zespołu skupić się bardziej na opiece nad pacjentem niż na zadaniach administracyjnych. Prowadzi to do szybszej obsługi pacjentów, mniejszej liczby błędów i większego komfortu leczenia odczuwanego przez pacjentów.
Elementy takie, jak dobrze zorganizowane sale zabiegowe, strategicznie rozmieszczony sprzęt i wydajne rozwiązania zapleczowe przyczyniają się z kolei do usprawnienia przepływu pracy.
Efektywnie działający zespół stomatologiczny zwiększa zaufanie i lojalność pacjentów.
Ponadto, kiedy pacjenci widzą, że dentysta inwestuje w ich komfort i zapewnienie najwyższej jakości opieki, czują się docenieni i pozostają wierni danemu gabinetowi. Ich dobre rekomendacje służą z kolei zwiększaniu liczby nowych pacjentów.