Strona główna - portaldentystyczny.pl

Strona główna LekarzAktualności

To pacjent jest w centrum a nie lekarz
  • 07-10-2022
 

 

 

 

 

 

Z badania przeprowadzonego przez Beryl Institute wynika, że aż 71% pacjentów najbardziej obawia się tego, czy zostanie wysłuchanym. 67% pacjentów uważa, że lekarze mówią do nich językiem, którego nie rozumieją, 65% podkreśla, że są traktowani z szacunkiem i uprzejmością, natomiast 64% ankietowanych zwraca uwagę na znaczenie zaufania do umiejętności zawodowych dentysty lub lekarza, do którego zgłasza się na wizytę bądź leczenie zębów.

Dentyści powinni pamiętać, że obecnie pacjent aktywnie angażuje się w wybór osoby, która nim się opiekuje. W świetle tego stwierdzenia trzeba mieć na uwadze, że pacjent, który trafia do poczekalni gabinetu stomatologicznego, nie znalazł się tam tylko i wyłącznie z powodu trapiącego go problemu zdrowotnego, ale w wyniku działania wielu czynników i analizy rozmaitych parametrów, które ostatecznie doprowadziły do wyboru konkretnego gabinetu bądź dentysty. Wśród czynników tych znajdują się między innymi możliwość wyboru terminu wizyty, kompetencje lekarza, jego doświadczenie, a także znajomość języka, którym posługuje się pacjent. Zarządzanie placówką stomatologiczną bądź medyczną powinno zatem opierać się na postawieniu w centrum pacjenta, a nie – jak jest to do tej pory w wielu placówkach praktykowane – lekarza bądź dentysty.

 

 
Inne wiadomosci w kategorii
Komentarze
 
W chwili obecnej nie dysponujemy żadnymi komentarzami.
 
 

LOGOWANIE

Pierwszy raz w portalu?
Zarejestruj się Jak korzystać

Newsletter

Dodaj swój adres e-mail aby otrzymywać bieżące informacje

Katalog Firm

Kanały
informacyjne RSS
Subskrybuj RSS
Realizacja: Ideo Powered by: Edito CMS