Na skróty
- Forum
- Zareklamuj swój gabinet
- Izby Lekarskie w Polsce
- Partnerzy portalu
- Magazyn Stomatologiczny
- Wydawnictwo
Czelej - Wydawnictwo
PZWL - Wydawnictwo
Med Tour Press Int. - new! Katalog firm
- Dodaj gabinet
- Poradnik dentysty
- Organizacje
- Turystyka stomatologiczna
- Marketing stomatologiczny
- Dotacje z UE
- KORONAWIRUS
- Dental TV
- new! Czas na urlop!
- Relacje z targów i imprez
- 05-11-2021
Brytyjskie Towarzystwo Ortodontyczne i Fundacja Zdrowia Jamy Ustnej realizują kampanię, której celem jest pomóc pacjentom w dokonywaniu bezpiecznych wyborów dotyczących leczenia ortodontycznego i stomatologicznego. Jest to kampania uświadamiająca społeczeństwo pod nazwą „Safe Smiles”, w której podkreślane są korzyści płynące z bezpiecznego leczenia zębów prowadzonego w gabinetach stomatologicznych przez przeszkolonych i zarejestrowanych specjalistów. Kampania jest odpowiedzią sektora dentystycznego na obawy związane z rozwojem rozwiązań skierowanych bezpośrednio do konsumentów, poprzez które zachęca się do przeprowadzania samodzielnie rozmaitych zabiegów leczniczych w domu, co naraża konsumentów na potencjalne niebezpieczeństwo.
Realizacja wspomnianej inicjatywy jest w Wielkiej Brytanii zasadna, gdyż stomatologia DIY (Do It Yourself) nie jest w tym kraju rzadkością. Z badań przeprowadzonych przez Fundację Zdrowia Jamy Ustnej wynika, że aż 1/4 tamtejszych gospodarstw domowych zdecydowała się na skorzystanie z rozwiązań oferowanych w tym systemie.