Na skróty
- Forum
- Zareklamuj swój gabinet
- Izby Lekarskie w Polsce
- Partnerzy portalu
- Magazyn Stomatologiczny
- Wydawnictwo
Czelej - Wydawnictwo
PZWL - Wydawnictwo
Med Tour Press Int. - new! Katalog firm
- Dodaj gabinet
- Poradnik dentysty
- Organizacje
- Turystyka stomatologiczna
- Marketing stomatologiczny
- Dotacje z UE
- KORONAWIRUS
- Dental TV
- new! Czas na urlop!
- Relacje z targów i imprez
- 12-03-2018
Z najnowszego raportu Patient and Public Survey 2017, przygotowanego przez General Dental Council, wynika, że pacjenci są wysoce usatysfakcjonowani usługami dentystów.
Dzięki badaniu ankietowemu dowiedziano się, że:
-
wśród pacjentów, którzy odwiedzają dentystę przynajmniej raz w roku, 97% było zadowolonych, a 67% było bardzo zadowolonych – to wyniki lepsze o 6% w ciągu ostatnich pięciu lat;
-
największe prawdopodobieństwo, że pacjent będzie niezadowolony z leczenia zębów, dotyczy osób w wieku 25-34 lata i seniorów powyżej 65. roku życia;
-
dentystę przynajmniej raz w roku odwiedza ok. 7 osób na 10 (69%); im niższy status materialno-społeczny badanych, tym rzadsze wizyty u stomatologa;
-
prawie połowa ankietowanych uznała, że dentysta, który publikuje rasistowskie komentarze na portalach społecznościowych, powinien ponieść za to odpowiedzialność karną i zawodową – badani wskazywali na fakt, że stomatolog to zawód zaufania publicznego i dentysta pozwalający sobie na dyskryminujące komentarze, nie jest postrzegany jako osoba kompetentna do leczenia zębów. Reakcja ta świadczy o tym, że stomatolog nawet poza czasem pracy powinien zachowywać się nienagannie.
Źródło: GDC