Na skróty
- Forum
- Zareklamuj swój gabinet
- Izby Lekarskie w Polsce
- Partnerzy portalu
- Magazyn Stomatologiczny
- Wydawnictwo
Czelej - Wydawnictwo
PZWL - Wydawnictwo
Med Tour Press Int. - new! Katalog firm
- Dodaj gabinet
- Poradnik dentysty
- Organizacje
- Turystyka stomatologiczna
- Marketing stomatologiczny
- Dotacje z UE
- KORONAWIRUS
- Dental TV
- new! Czas na urlop!
- Relacje z targów i imprez
Publikacja poświęcona jest strategii budowania pozycji rynkowej gabinetów lekarskich oraz placówek medycznych. Przedstawiono w niej miejsce gabinetów lekarskich na rynku usług medycznych, koncepcję marketingowego zarządzania gabinetem, a także elementy konieczne do jego efektywnego wdrożenia, takie jak: wiedza na temat potrzeb i zachowań pacjentów, umiejętność tworzenia oraz zarządzania wizerunkiem i marką placówki, kształtowania cen, komunikowania się z podmiotami otoczenia czy prowadzenia negocjacji.
Książka adresowana jest przede wszystkim do osób prowadzących lub pragnących założyć własny gabinet medyczny, które kierują się zasadą tworzenia partnerskich relacji między gabinetami
a pacjentami, a także do wszystkich zajmujących się teorią zarządzania w służbie zdrowia.
Prof. zw. dr hab. Henryk Mruk – pracownik Katedry Handlu Międzynarodowego Wydziału Gospodarki Międzynarodowej Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu oraz Wydziału Nauk
o Zdrowiu Uniwersytetu Medycznego w Poznaniu. Jego zainteresowania badawcze obejmują: rynek farmaceutyczny, marketing, teorię wymiany, kreatywności oraz komunikacji marketingowej. Jest autorem ponad 800 książek i artykułów.
Autor: Henryk Mruk
ISBN: 978-83-7601-890-4,
Format: A5 , s. 172 oprawa miękka ,
Cena: 59 zł