Strona główna - portaldentystyczny.pl

Strona główna LekarzMarketing stomatologicznye-branding

Internet – narzędzie niezbędne dla każdego dentysty
 

 
 

 

 

 

Dentysta to zawód przedsiębiorczy. Oznacza to, że ze swoimi klientami i potencjalnymi klientami musi komunikować się sprawnie i skutecznie. W ten sposób dobrze poinformuje społeczeństwo o ofercie gabinetu i o wysokiej jakości swoich usług. Obecnie najlepszym narzędziem do komunikacji jest internet. Posiadanie własnej strony internetowej, a także aktywność w mediach społecznościowych są elementami niezbędnymi w obszarze komunikacji z pacjentami obecnymi bądź potencjalnymi.

Z badań wynika, że dentyści lepiej i skuteczniej id lekarzy wykorzystują narzędzia, jakie daje internet. To grupa przodująca w używaniu sieci jako narzędzia marketingowego. Z kolei badania opinii pacjentów potwierdzają, że obecność stomatologów w internecie jest bardzo potrzebna – ankietowani deklarowali, że korzystali z tego medium w celu rozwiązania różnych problemów stomatologicznych.

 

Warto podkreślić, że internet ma ponad 4,6 miliarda użytkowników, a prawie 4 miliardy to aktywni użytkownicy mediów społecznościowych. Wszyscy są potencjalnymi odbiorcami informacji publikowanej w sieci. Z tego powodu należy pamiętać, że obowiązkiem stomatologa jest zachowywanie zasad etycznych w przekazywaniu informacji i w kontaktach z pacjentami bądź przyszłymi pacjentami, które realizowane są online.


 

 

 
Inne wiadomosci w kategorii
Komentarze
 
W chwili obecnej nie dysponujemy żadnymi komentarzami.
 
 

LOGOWANIE

Pierwszy raz w portalu?
Zarejestruj się Jak korzystać

Newsletter

Dodaj swój adres e-mail aby otrzymywać bieżące informacje

Katalog Firm

Kanały
informacyjne RSS
Subskrybuj RSS
Realizacja: Ideo Powered by: Edito CMS