Na skróty
- Forum
- Zareklamuj swój gabinet
- Izby Lekarskie w Polsce
- Partnerzy portalu
- Magazyn Stomatologiczny
- Wydawnictwo
Czelej - Wydawnictwo
PZWL - Wydawnictwo
Med Tour Press Int. - new! Katalog firm
- Dodaj gabinet
- Poradnik dentysty
- Organizacje
- Turystyka stomatologiczna
- Marketing stomatologiczny
- Dotacje z UE
- KORONAWIRUS
- Dental TV
- new! Czas na urlop!
- Relacje z targów i imprez
Dentysta to zawód przedsiębiorczy. Oznacza to, że ze swoimi klientami i potencjalnymi klientami musi komunikować się sprawnie i skutecznie. W ten sposób dobrze poinformuje społeczeństwo o ofercie gabinetu i o wysokiej jakości swoich usług. Obecnie najlepszym narzędziem do komunikacji jest internet. Posiadanie własnej strony internetowej, a także aktywność w mediach społecznościowych są elementami niezbędnymi w obszarze komunikacji z pacjentami obecnymi bądź potencjalnymi.
Z badań wynika, że dentyści lepiej i skuteczniej id lekarzy wykorzystują narzędzia, jakie daje internet. To grupa przodująca w używaniu sieci jako narzędzia marketingowego. Z kolei badania opinii pacjentów potwierdzają, że obecność stomatologów w internecie jest bardzo potrzebna – ankietowani deklarowali, że korzystali z tego medium w celu rozwiązania różnych problemów stomatologicznych.
Warto podkreślić, że internet ma ponad 4,6 miliarda użytkowników, a prawie 4 miliardy to aktywni użytkownicy mediów społecznościowych. Wszyscy są potencjalnymi odbiorcami informacji publikowanej w sieci. Z tego powodu należy pamiętać, że obowiązkiem stomatologa jest zachowywanie zasad etycznych w przekazywaniu informacji i w kontaktach z pacjentami bądź przyszłymi pacjentami, które realizowane są online.