Na skróty
- Forum
- Zareklamuj swój gabinet
- Izby Lekarskie w Polsce
- Partnerzy portalu
- Magazyn Stomatologiczny
- Wydawnictwo
Czelej - Wydawnictwo
PZWL - Wydawnictwo
Med Tour Press Int. - new! Katalog firm
- Dodaj gabinet
- Poradnik dentysty
- Organizacje
- Turystyka stomatologiczna
- Marketing stomatologiczny
- Dotacje z UE
- KORONAWIRUS
- Dental TV
- new! Czas na urlop!
- Relacje z targów i imprez
Do dentystów docierają cały czas sprawdzone i aktualne informacje na temat procedur klinicznych, jak i strategii biznesowych, jakie należy stosować w dobie zakażenia wirusem SARS-CoV-2. Niewiele jest jednak podobnie rzetelnych informacji o przyczynie pandemii skierowanych do pacjentów gabinetów stomatologicznych. Brak konkretnych informacji może odnosić się nawet do prozaicznych rzeczy, jak np. co należy robić czy czego się spodziewać w czasie epidemii, gdy gabinety nie funkcjonują bądź funkcjonują w ograniczonym w zakresie.
Pacjenci dentystów też potrzebują informacji – to ważne, aby czuli się bezpieczni, a także mieli pewność, że nie zostali zapomniani.
Najprostszym narzędziem komunikacyjnym między dentystą a pacjentami będzie publikacja informacji – na stronie internetowej (o ile dentysta taką posiada) lub na zwykłej kartce zawieszonej w widocznym miejscu praktyki stomatologicznej.
Pozytywne rezultaty takiego działania to wyciszenie obaw i niepotrzebnego niepokoju wśród pacjentów, ale także pokazanie, że dentysta, któremu pacjent zaufał, to stomatolog odpowiedzialny i zaangażowany, troszczący się o osoby, które korzystają z jego usług.
Wdrożenie narzędzi komunikacyjnych służy więc nie tylko przekazywaniu informacji rzetelnej i wiarygodnej, ale może mieć realny wpływ na budowanie lojalności pacjentów.