Na skróty
- Forum
- Zareklamuj swój gabinet
- Izby Lekarskie w Polsce
- Partnerzy portalu
- Magazyn Stomatologiczny
- Wydawnictwo
Czelej - Wydawnictwo
PZWL - Wydawnictwo
Med Tour Press Int. - new! Katalog firm
- Dodaj gabinet
- Poradnik dentysty
- Organizacje
- Turystyka stomatologiczna
- Marketing stomatologiczny
- Dotacje z UE
- KORONAWIRUS
- Dental TV
- new! Czas na urlop!
- Relacje z targów i imprez
- 17-09-2024
Współczynnik pozyskiwania pacjentów jest jednym z tych parametrów, który ma kluczowe znaczenie dla określenia, jak i czy następuje rozwój gabinetu stomatologicznego. Współczynnik ten odnosi się do liczby nowych pacjentów, których gabinet dentystyczny przyciąga w określonym czasie. Jest wskaźnikiem kluczowym, gdyż bezpośrednio wpływa na wzrost przychodów gabinetu. Stały nabór nowych pacjentów wskazuje, że gabinet rozszerza swój zasięg i atrakcyjność, zapewniając ciągły przepływ klientów, co rekompensuje naturalną utratę innych pacjentów.
Aby poprawić współczynnik pozyskiwania pacjentów, warto:
-
zoptymalizować obecność online, czyli zainwestować w profesjonalną stronę internetową, aktywny profil w mediach społecznościowych i pozytywne recenzje online;
-
zainwestować w marketing stomatologiczny;
-
zaangażować się w wydarzenia społecznościowe, oferować, na przykład, bezpłatne przeglądy stomatologiczne;
-
wdrożyć programy poleceń, poprzez które obecni pacjenci mogą polecać/rekomendować gabinet innym osobom.