Na skróty
- Forum
- Zareklamuj swój gabinet
- Izby Lekarskie w Polsce
- Partnerzy portalu
- Magazyn Stomatologiczny
- Wydawnictwo
Czelej - Wydawnictwo
PZWL - Wydawnictwo
Med Tour Press Int. - new! Katalog firm
- Dodaj gabinet
- Poradnik dentysty
- Organizacje
- Turystyka stomatologiczna
- Marketing stomatologiczny
- Dotacje z UE
- KORONAWIRUS
- Dental TV
- new! Czas na urlop!
- Relacje z targów i imprez
- 16-09-2024
Stworzenie układu gabinetu dentystycznego zorientowanego na pacjenta jest niezbędne dla podkreślenia nowoczesnego charakteru praktyki stomatologicznej.
Pacjenci obecnie zwracają baczną uwagę na to, czy gabinet jest w nowoczesny sposób urządzony i zarządzany. Stąd zintegrowanie zaawansowanych funkcji, takich jak: przejście z dokumentacji papierowej na cyfrową, planowanie leczenia w czasie rzeczywistym, obecność nowoczesnych urządzeń w gabinecie, kompleksowość usług oferowanych przez dentystę, może znacznie poprawić sprawność zarządzania placówką, a przez to wpłynąć korzystnie na doświadczenia pacjentów i wydajność operacyjną gabinetu.
Dużym ułatwieniem jest wdrożenie planowania wizyt online, które umożliwia pacjentom umawianie spotkań drogą elektroniczną. Usługa ta powinna być zsynchronizowana w czasie rzeczywistym z wewnętrznym kalendarzem gabinetu, co wyeliminuje błędy w harmonogramie i zmniejszy obciążenie administracyjne oraz pozwoli uniknąć konfliktów związanych z nakładaniem się terminów wizyt.
Ułatwiające zarządzanie placówką rozwiązania ostatecznie korzystnie przełożą na ogólną satysfakcję pacjentów, rozwój gabinetu i sukces dentysty.